50. rocznica nadania praw miejskich Nowej Dębie

24

W związku z przypadającą na rok przyszły rocznicą 50-lecia nadania praw miejskich Nowej Dębie zwracamy się z wielką prośbą do mieszkańców, członków stowarzyszeń, uczniów i wszystkich osób, mających ciekawe pomysły, o współpracę.

Chcielibyśmy godnie obchodzić ten szczególny dla naszej społeczności rok. Jeżeli macie pomysły na nietuzinkowe uczczenie go – prosimy o kontakt. Jeżeli planujecie zorganizowanie imprezy w r. 2011 – także prosimy o kontakt, celem uzupełnienia naszego kalendarza imprez, który można śledzić pod tym adresem: http://www.nowadeba.pl/kultura/kalendarz_imprez/

Będziemy bardzo wdzięczni za współpracę. Obchody jubileuszowe naszego miasta to święto każdego jej mieszkańca!

(prosimy o kontakt na nr tel: tel. 15 846 26 71 w. 302 lub mail: promocja@nowadeba.pl)

0

24 KOMENTARZE

  1. podobno 15 stycznia ma być turniej STAL CUP i jest chyba organizowany co roku wiec można go wpisać w ten kalendarz imprez. No chyba, że organizatorzy sobie nie życzą. Słyszałem, że ma być kilka znanych osób z Tv i jakieś mocne zespoły.

    0
  2. wszystko fajnie z tym turniejem tylko szkoda ze taka garstka ludzi moze go ogladac…hala super trybuny do ****…a pod zakladami hala do **** trybuny super…w tej naszej debie wszystko na opak

    0
  3. Fajnie było by znowu zaprosić BMW Polska do organizacji rajdu BMW GS Challenge, jak to miało miejsce w 2009 roku!!! Rajd nie jest przeznaczony tylko dla właścicieli motocykli BMW, ale każdy jest tam mile widziany!!! Nie wiem z jakich powodów BMW Polska nie chce organizować tej wspaniałej imprezy w naszym mieście ( gminie). Byłaby to dobra promocja dla Nowej Dęby!!!
    2 ostatnie imprezy z tego cyklu odbyły się na poligonie w Drawsku Pomorskim… wiem, w Drawsku wielki poligon itd, ale Nowa Dęba też ma wiele do zaoferowania i szkoda stracić taka szansę na promocje Nowej Dęby!!! Także Marku działaj, a jakbyś potrzebował pomocy, mam znajomego w BMW, może przez niego uda się coś załatwić i ściągnąć tą imprezę znowu do ND!!!

    0
  4. Pomyślmy globalnie :D
    1. ogarnięcie zalewu, uporządkowanie terenu, wytyczenie ścieżek, zrobienie plaży itp.
    2. następnie proponuję organizację super koncertu wraz z fantastycznym pokazem świetlnym na wodzie (polecam np. Visual Sensation http://www.visualsensation.pl/?page_id=4)

    Łączny koszt 100 – 150 tys.

    tylko odpuśćmy sobie msze przed widowiskiem :D (będzie taniej)

    0
  5. Takie mądre głowy w Gminie pracują, a nie wiedzą jak uczcić tę rocznicę? [b]Podpowiem[/b]: [b]1.[/b] Uroczysta msza. [b]2.[/b] Orkiestra dęta.[b] 3.[/b] Cyganianki. [b]4.[/b] Festyn. [b]5.[/b] Specjalny nr "Naszych Spraw"

    0
  6. Regan zajbiście to chwyciłeś -rewelka i jaki konserwatyzm..
    Jedyne czego brak to w bisie Dębianie !!!
    kto się wyrzyga bliżej tarczy Zygmunta ,inaczej kto puści pawia w oko -taki quiz dla mas!!!;)

    Cała kreatywność poszła jak utrzymać ryja przy korycie więc nie ma czego wymagać !!:o:D

    0
  7. a ja uważam,że [b]regan[/b] jest zbyt liberalny!
    moim skromnym zdaniem obchody' 'm'iasta 5 dych'' tak powinny wyglądać =
    h/
    04.45 – zbiórka przed mszą świętą
    05.00 – aktywny udział w nabożeństwie
    06.00 – czas wolny /tj.spowiedź święta /inne
    07.00 – śpiew
    07.30 – wspólny posiłek / modlitwa /inne
    08.00 – msza święta
    09.15 – 10.00 – gratulacje duszpasterzowi za [b]kazanie[/b] otwieranie portfeli / inne
    10.30 – modlitwa w intencji Miasta
    10.32 – modlitwa w intencji Kościoła
    11.00 – różaniec / śpiew / inne
    12.00 – [b]suma[/b]
    13.15 – ofiara wychodzi spełniona…

    ech! się mi nie chce – zróbcie użytkownicy ciąg :):)

    edit/ a:o p.Ostapko 12.33 – je ciało Chrstusa ! matko boska!:o:o

    0
  8. [size=16][b]Nie znacie się. Nie może być aby uroczysta msza był na początku obchodów. Najpierw musi być tydzień oczyszczenia i sypania sobie popiołu na głowę, wystawianie obrazków świętych w koronkach świateł choinkowych połączone z absolutnym postem w jedzeniu i używaniu (tego też), potem dopiero udział w zwykłej mszy, koniecznie we włosiennicach. A na koniec, po wstępnym biczowaniu się nawzajem, aktywny udział w "sumie" z konkursem "kto da więcej na tacę".[/b][/size]

    0
  9. Proponuję pokazy lotnicze na nowodębskim lotnisku i jakiś wyścig F1 na nowodębskim torze, regaty po zalewie i spływ kajakowy bystrzykiem. Może być też jedyne miejskie WRC. Ew. zamiennie coś równie widowiskowego.

    Przede wszystkim niech będzie zabawa, która ściągnie jak najwięcej ludzi i pozwoli świetnie się bawić. Wszystko to co powyżej tylko w takiej skali na jaką możemy sobie pozwolić;-)

    0
  10. [b][size=16]A czy ktoś z tego bloku przy Rzeszowskiej naprzeciw zajazdu autobusowego, ktoś kto mieni się włodarzem, zapytał mieszkańców miasteczka jak oni widzieliby tę rocznicę? Teraz to pewnie już po śliwkach, ale zawsze jest tak że gdy szykuje się większa feta w mieście to ci którzy powinni zainteresować mieszkańców tematem, budzą sie z ręką w nocniku i wymyślają żelazny repertuar powielany za każdą imprezą.. Ludzie na pewno pomogliby w pomysłach, tylko trzeba tych ludzi dostrzec nie tylko na pięć minut przed wyborami ale zawsze.[/size][/b]

    0
  11. [b]Tak jest, żelazny repertuar mszalno-sportowy. Ideałem byłoby widowisko zwane tez meczem piłki kopanej między reprezentacjami obydwu parafii, gdzie zawodnikami byliby księża i co bardziej zasłużeni działacze kościelni.[/b]

    0
  12. Aldonka a przeczytałaś tekst artykułu? Właśnie tam jest napisane, że chodzi o podsuwanie pomysłów. Niestety komentarze są jakie są i nic nie wnoszą, a potem będzie płacz, ze nie tak to miało być. Jest właśnie okazja żebyś mogła powiedzieć jak byś sobie wyobrażała tą rocznicę.

    0
  13. do #19 +++++

    Dodam skromnie, że taki turniej by się przydał: Lekarze i policjanci kontra nauczyciele i księża, można jeszcze poprosić do udziału strażaków z OSP i trepów z jednostki wojskowej (całkowity debiut)

    0
  14. Uważam,że # 15 stroi sobie żarty i post tego użytkownika nie licuję z godnością i powagą sytuacji w przeciwieństwie do mojego post'a ,który jest wykonalny i ma '' ręce i kolana ''
    Ukłony.

    0
  15. ja mam pomysla aby godnie w 50 rocznice zamienic nazwe z NOWA DEBA na STARE DEBY , a wtedy juz nikt tych pieknych debow nie bedzie wycinal:)

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here