54 bramki w pierwszej kolejce NALPu

53


Pierwsza Kolejka Nowodębskiej Amatorskiej Ligi Piłkarskiej już za nami! W 5 meczach wpadły w sumie 54 bramki.

Futsalowe show wystartowało punktualnie o 17.00. Rundę jesienną otworzył pojedynek drużyn TURBO BANDA i FB DESIGN. Początek spotkania był bardzo wyrównany i zapowiadało się, że mecz będzie bardzo zacięty. Pierwsza bramka padła ze strony grających w żółtych koszulkach reprezentantów Turbo Bandy. Chłopaki z FB Design starali się nadrabiać straty i po pierwszej połowie przegrywali niewielką różnicą dwóch bramek 1:3. Po przerwie Turbo Banda zdystansowała swoich rywali wygrywając 7:3. Schodząc do szatni kapitan drużyny FB DESIGN Paweł Kopeć tłumaczył porażkę brakiem czołowych zawodników. Przyznał także, że w tym meczu jego drużyna grająca w biało-zielonych strojach była słabsza kondycyjnie.

W drugim spotkaniu naprzeciwko siebie stanęły dwie mocne i wyrównane drużyny PUB 79 (czarne stroje) i TYTAN (zielono-żółte). Strzałów i akcji pod bramką było bardzo dużo jednak w całym meczu padły tylko dwa gole w efekcie czego oba składy podzieliły się punktami. (1:1).
Tworzymy zupełnie nowy skład, jeszcze musimy się „dotrzeć”– tak komentował wynik pojedynku Dawid Zawrotniak z PUB 79. Z wyniku zadowolony był Łukasz Rachwał reprezentant TYTANÓW –Obawialiśmy się tego spotkania gdyż na początku nie było pełnego składu, ale na szczęście na czas przyjechał nasz bramkarz, później kolejny zawodnik i jakoś się to potoczyło.

Podczas trzeciego starcia zgromadzeni na hali kibice byli świadkami festiwalu bramek. Weterani z DEZAMETU piękną grą techniczną rozgromili młodych piłkarzy z UFO PATROLU 12:3. Najwięcej bramek (6) strzelił Rafał Bednarski zapowiadając w ten sposób swój udział w walce o tytuł strzelca ligi. – Mamy doświadczony i mocny zespół– mówił tuż po spotkaniu reprezentant DEZAMETU Leszek Pabian, na co dzień prezes Spółki o tej samej nazwie.
Na szczególną uwagę zasługuje waleczna postawa chłopaków z „odysei kosmicznej” a szczególnie dla kapitana zespołu Piotra Molendy, którzy posłał do siatki dwie bramki.

Kolejny mecz przyniósł kolejne 12 celnych strzałów. Naprzeciwko siebie stanęły drużyny STREFA 11 (zieloni) i SUPERPARTIA (czarni). W pierwszej połowie STREFA 11 strzeliła swoim rywalom 4 bramki. Po przerwie wykorzystując przewagę wynikającą z wieku i warunków fizycznych zieloni zwiększyli swoje konto strzałów o następne 6 goli. SUPERPARTII mimo wyraźnego zaangażowania i woli walki nie udało się odrobić starty. Honorowe dwie bramki dla czarnych strzelił Paweł Bujak. Wynik spotkania: 10:2.
Ekipa była zgrana. Myślę, że możemy być zadowoleni z wyniku– mówił w drodze do szatni Mariusz Nowak (STREFA 11), strzelec 3 bramek.


Fot.: Jedna z bramek Mariusza Nowaka

W ostatnim meczu wieczoru zmierzyli się MEDIA TEL reprezentanci Nowej Dęby i TRANS KOŁODZIEJE goście z Przyszowa. O ile w poprzednich spotkaniach można było starać się przewidywać wyniki o tyle to spotkanie ze względu na udział drużyny przyjezdnej było zagadką. Zgrany skład Damiana Diektiarenki grający w biało-czerwonych strojach od samego początku postawił na grę w ataku. Ta strategia przyniosła efekty i po pierwszych 20 minutach gry MEDIA TEL schodziła do szatni z wynikiem 6:1. W drugiej połowie nowodębianie kontynuowali husarską jazdę na bramkę gości pokonując ich 13 do 2. To spotkanie zasługuje na szczególną uwagę gdyż wyłania nam faworyta do króla strzelców. Dzięki 7 bramkom jest nim właśnie Damian Diektiarenko.

Spotkania sędziowali: Stanisław Skowron i Tomasz Majka.
Dzięki sponsorowi Wojciechowi Śmiechowi zawodnicy NALPu są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków.

DRUŻYNY WEDŁUG MIEJSCA W TABELI:

A już za tydzień zmierzą się:

18:00-18:45 TRANS KOŁODZIEJE – TYTAN
18:50- 19:35 TURBO BANDA- UFO PATROL
19:40- 20:25 MEDIA TEL- SUPER PARTIA
20:30-21:15 PUB 79- DEZAMET
21:20- 22:05 FB DESIGN- STREFA 11


ZAPRASZAMY WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW PIŁKARSKICH EMOCJI NA HALĘ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1

0

53 KOMENTARZE

  1. Moim zdaniem Pan Bilinski niczego nie sponsoruje .po pierwsze chłopaki grają 40 minut dla jego reklamy więc jak umiesz liczyć to razy 10 zawodników i masz jasność że reklama jest prawie za darmo .Nauczcie się w końcu liczyć w tym grajdole .Jeżeli ktoś ubiera koszulkę z nazwą firmy to ta firma powinna płacić za reklamę .W jakiej formie to kwestia umowy . Najprościej udawać że tak nie jest.

    0
  2. a kto udaje ze tak nie jest każda inteligentna osóbka wie z czym się to je i to wcale nie jest nie legalne wiec co cie tak gryzie Don Quijote… masz swoja firmę to działaj a nie pasywnie sie udzielasz :] … ps. dobrze ze cos zostało zorganizowane w new deba na jesień przy najmniej ciekawe wtorki sie zapowiadaja ;))

    0
  3. mecz turbo -pb design był ciekawy ale nie najlepszy. ładną bramkę strzelił w nim Gawełek z przewrotki. najlepsze były mecze drużyn z 1 i 2 miejsca. zapowiada się ciekawa liga. bedzie na co popatrzeć w jesienne wieczory.

    0
  4. A dlaczego pasywnie? Jeżeli człowiek zakłada koszulkę z logiem firmy to musi być świadomy, że jak chce, to może na tym zarabiać a firma łaski nie robi. Taki mały kapitalizm i trzeba się uczyć zasad wszędzie.Może się mylę , ale takie jest moje zdanie .We wtorki wspaniała zabawa to fakt bezsporny:).

    0
  5. Kojot, a pomyślałeś o tym, że to chłopaki z Getta mogli wyjśś z inicjatywą do Pana Bilińskiego o wpłatę wpisowego na turniej i w zamian odwdzięczą się grą pod jego banderą??? Chłopaki chcieli pograć bez większych korzyści majątkowych. Zresztą oni sami wiedza za co graja. Pozdro dla kumatych. Elo.

    0
  6. Nie czaje w czym znów macie problem. Sam gdybym miał własną firmę czy sklep to bym założył drużynę. Dać na wpisowe i kupić koszulki to nie jest duży koszt a emocje i zabawa są naprawdę olbrzymie. Szacun dla Bilińskiego, Dezametu, Pub 79 i innych którzy wspierają sport. Mnie nie było bo pracowalem ale w przyszły wtorek zawitam na trybunach. Pozdro dla kumatych.

    0
  7. Osobiście czekam na zakończenie sezonu piłkarzy, którzy są wpisani do niektórych zespołów. Emocje będą jeszcze większe i poziom powinien podskoczyć. Media-Tel jak zawsze walczyć będą o najwyższe cele. W 4 kolejce grają z Dezametem i to powinien być najlepszy mecz tego turnieju kiedy spotkają się dwa zespoły potrafiące grać w piłką.

    0
  8. Bardzo fajna sprawa z tą ligą :) Cieszę się bardzo, że ktoś się podjął kontynuowania ( liga firm ) tego typu imprezy w Dębie. Mam nadzieję, że nie skończy się po pierwszej rundzie i liga zagości na długo w naszym mieście.
    Odnośnie już samych zmagań sportowych po pierwszej kolejce można wyłonić kilka drużyn które będą walczyły o czołowe miejsca. Dezamet, Media Tel, Strefa oraz Pub 79 mimo remisu na pewno będą groźni.

    0
  9. w piłce na hali nie jedna drużyna faworyt spadła z piedestału także nie chwalcie dnia przed….. bo nie możliwe staje się możliwym ;PP ot co miałam do powiedzenia ;)

    0
  10. Gest p. Bilińskiego jest the best. Żeby młodym ludziom pomóc to wymyśla się programy unijne, pogadanki, i inne cuda. A tu Gość wykłada kasę, grajcie chłopaki i poczujcie choć raz swoją wartość. To jest nieocenione! Dlaczego do tej pory nikt im normalnie ręki nie podał?
    A to że jest reklama firmy ma mniejsze znaczenie.

    0
  11. Ja w imieniu innych drużyn jak zwycięskie protestuję przeciwko muzyce w stylu romantycznym np. Noce i dnie .To deprymuje zawodników , dezamet miał np. zorbę i wygrał ..Co dla organizatorów prezio lepszy od robola ?Na przyszłość zawodnicy proszą o bardziej gorące rytmy np kan -kana ;)

    Wasza DQ

    0
  12. a mnie sie podobała muzyka…….. w końcu poszliśmy tam grać a nie słuchać………. mnie osobiście przeszkadzała w trakcie meczu … w sumie jak sie ktoś chce do czegoś dowalić to mu muza nie styknie …. zreszta to co słyszałem to lepsze aniżeli szarpi druty typu BUM BUM BUM

    0
  13. Marek dałeś d..y populizm się szerzy, chleb dla plebsu , ja wysiadam

    błędy powiększasz i to jeszcze pani którą krytykowałeś

    kiepsko lekcje odrobiłeś za rozliczanie się bierzesz

    jak ktoś mówił sekta się śmiałem teraz już nie szkoda
    rozczarowałeś plebsu będzie więcej niż mnie oki niepowodzenia

    0
  14. FB Design i Strefa 11
    FB Design wygrało zasłużenie widać jeszcze brak ogrania ale przepiękny dynamiczny i pełen akcji pojedynek .Drugi mecz "Getta "i drugi piękny pojedynek .TURBO i FB Design najładniejsza piłka , istne widowisko .Moje gratulacje dla organizatorów i grających .BRAWO FB DESIGN – BRAWO RATUSZ:):):)

    0
  15. Zwróćcie uwagę że w meczu pomiędzy FB Design a Strefa 11, w FB Design w jednym składzie grało 3 – ech zawodników którzy na codzień grają w klubach ( Adamczyk, Gaweł, Mysiak) a to jest nie zgodne z regulaminem ! !

    0
  16. świetny pomysł i świetne mecze! I osobiście uważam, ostatni mecz strefy 11 i FB design za zdecydowanie najlepszy. Moim zdaniem Strefa gra wyjątkowo widowiskowo. tylko szkoda że skuteczność trochę zawiodła.Ale zostać do samego końca było warto. pokłony

    0
  17. Biliński sponsoruje samych kryminalistów. Niedługo i on za te przekręty z nimi zagra. Pracownikom ochłapy a "piłkarzyków" z getta na piwko do Jorgula i kolacyjkę. Hehe taki ma szacunek dla ludzi dzięki którym ma kasę.

    0
  18. #49 Twoje problemy z Panem Bilińskim załatwiaj gdzie indziej.Getto może jest patologiczne ale nikt z nas tak źle nie myśli.To normalni ludzie tacy jak ja i ty.To co piszesz nie jest śmieszne człowieku i proszę nie podpisuj się "Nowodębianin " bo przynosisz nam wstyd .

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here