Łączy nas Podkarpacie

0

Podkarpacie ma niezwykle długą i bogatą piwną tradycję, sięgającą aż XVI wieku. Istotnym elementem tej regionalnej historii jest browar w Leżajsku. Kolejny rozdział piwnej opowieści pisze Leżajsk Pełne – regionalny wariant marki, mocno wspierany w tym roku.

Przykład Leżajska pokazuje, że warzenie piwa to nie tylko technologia, ale też pasja, doświadczenie i sięganie do lokalnych tradycji. A te w przypadku Podkarpacia są ogromne – od XVI wieku i produkcji piwa przy zamku, po czasy najnowsze, gdy w latach 80. nasze piwo na całą Polskę rozsławił rockowy hit „Leżajski full”, grany przez wiele dużych rozgłośni. Browar w Leżajsku jest obecnie jednym z najlepiej rozpoznawalnych miejsc w regionie, kojarzonych przez 55 proc. pytanych osób*.

Dziś nowy rozdział do bogatej piwnej historii Podkarpacia dopisuje Leżajsk Pełne, który dzięki większemu wsparciu marketingowemu będzie mógł w tym roku szerzej wykorzystać swój potencjał. – Dla wielu mieszkańców Podkarpacia Leżajsk to piwo kultowe. Tym bardziej cieszą mnie bogate plany marki na ten rok. Wiara w lokalny browar i duża liczba planowych inicjatyw z pewnością sprawią, że wariant Leżajsk Pełne zajmie jeszcze mocniejszą pozycję na lokalnym rynku – podkreśla dyrektor browaru Leszek Kałuża.

W 2016 r. na rynek wprowadzone zostały dwa nowe warianty Leżajska w zielonej butelce – Leżajsk Chmielowe i Pszeniczne. W ich tegorocznej, ogólnopolskiej kampanii pochodzenie browaru jest dodatkowo wyeksponowane pieczęcią „Prosto z Podkarpacia”. Także Leżajsk Pełne jako wariant lokalny, chce zaznaczyć swoją obecność w regionie dużo mocniej niż w poprzednich latach. Niezmienne w historii Leżajska pozostaje jedno – browar wciąż czerpie z naturalnych, regionalnych smaków. W kampanii Leżajska Pełnego podkreślają to banery „Leżajsk wita na Podkarpaciu” przy drogach wjazdowych oraz billboardy w województwie. Hasło „Łączy nas Podkarpacie” w Pełni oddaje dumę z tradycji i wyjątkowości okolic.

Ambicje marki sięgają jednak dalej. Startująca w czerwcu loteria, w której pod kapslami Leżajska Pełnego będą do wygrania aż dwa piwa, obejmie także sąsiednie województwo lubelskie. W ramach tej promocji Leżajsk będzie rozdawał konsumentom darmowe piwa przez aż cztery Pełne miesiące!

Leżajsk chce być obecny tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla mieszkańców regionu i aktywnie działa

w przestrzeni społecznej, której istotnym elementem są między innymi sportowe emocje. Dlatego od 2007 marka wspiera sportową dumę Podkarpacia – Asseco Resovię Rzeszów, siedmiokrotnego mistrza Polski. Leżajsk towarzyszy drużynie przy meczach na hali Podpromie, a specjalnie dla kibiców organizuje konkursy, w których można wygrać gadżety związane z Resovią. W tym roku szykuje dla fanów zespołu kolejne inicjatywy Pełne niespodzianek – więcej szczegółów już w najbliższym siatkarskim sezonie.

Obok emocji sportowych marka włączy się też w najważniejsze przedsięwzięcia kulturalne i rozrywkowe na Podkarpaciu. Leżajsk Pełne chce uczestniczyć w przyciągających okolicznych mieszkańców imprezach regionalnych. Browar ponownie zaangażuje się m.in. w obchody Dni Leżajska (10 czerwca). Lato w regionie będzie więc Pełne wrażeń i okazji, by Leżajsk i Podkarpacie dalej pisały wspólną historię.

*źródło: Raport TNS Polska dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, listopad 2015.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here