Tragiczne wypadki na krajowej "dziewiątce"

35

01/09/11r.




Policjanci wyjaśniają okoliczności dwóch wypadków, do których doszło dziś w Jadachach i Kolbuszowej Górnej. W zderzeniu samochodu osobowego z ciężarowym zginęła 36-letnia kobieta. 76-letnia pasażerka opla zginęła w zderzeniu z fordem transitem. W Kolbuszowej Górnej zderzyły się trzy samochody, jedna osoba została ranna.

Około godz. 8.40 na drodze krajowej nr 9 w Jadachach w powiecie tarnobrzeskim doszło do tragicznego wypadku. Ze wstępnych ustaleń wynika, że kobieta kierująca osobowym peugeotem, wyjeżdżając z drogi podporządkowanej, wjechała wprost pod samochód ciężarowy. W wyniku zderzenia 36-latka kierująca peugeotem zginęła na miejscu.

Mniej więcej w tym samym czasie w Kolbuszowej Górnej zderzyły się trzy samochody. Wstępnie ustalono, że kierujący volkswagenem najechał na tył poprzedzającego go forda. Samochód został wypchnięty na przeciwległy pas ruchu, gdzie zderzył się z nadjeżdżającym samochodem ciężarowym. Do szpitala trafił kierujący fordem ecortem.

Na obu tych odcinkach krajowej \”dziewiątki\” ruch odbywał się wahadłowo. Przed godz. 12. przywrócono płynność w ruchu w w Jadachach, a godzinę później w Kolbuszowej Górnej.

KWP



0

35 KOMENTARZE

  1. [quote]#2 | {*} dnia 09/01/2011 18:16
    Mickey- ale ty jesteś głupi.znam cię osobiście i wstydzę się ciebie.[/quote]

    Gdyby wydrążyć łepek od szpilki i włożyć do niej twój mózg – byłaby grzechotka

    0
  2. @Mickey,
    1. a czy jechałeś może ostatnio koleją?
    2. o ile wiem w tym przypadku niema mowy o winie kierowcy Tira!
    @AQQ&{*} a co to wnosi do dyskusji?

    0
  3. @Mikey, ….. i Ktoś
    mam dokładnie przeciwne zdanie!
    BTW @ …. skąd wiesz jak,gdzie i ile jeżdzę???
    zapewniam, ze to co rocznie wykręcam starczyłoby na kilku "statystycznych" kierowców

    0
  4. Tranzyt spokojnie mozna wrzucic na tory, ja to sie dziwie po co codziennie kursuja te tiry z kamieniem , skoro pod Glogowem jest stacja rozladunkowa mat sypkich.

    0
  5. oj zielony jestes a kamien laduja w Jurkowicach kolo Klimontowa zerknij na mape gdzie najblizsza stacja PKP ( podpowiem STASZOW LUB SANDOMIERZ ) czyli przy organizacji koleji to trwalo by dobry tydzien NIE MASZ POJECIA O TRANSPORCIE TO SIE NIE WYPOWIADAJ jak zamowisz cos przez internet to popros zeby wyslali CI to koleja POWODZENIA ZYCZE

    0
  6. Zgadza sie ze infrastruktura teraz lezy, ale to nie jest temat na hop siup tylko na kilka lat ale nalezalo by to zaczac.Autostrady tez wymyslili tylko 2 pasy w jedna strone gdzie min powinno byc 3. Jak ktos wali z Wroclawia do Rzeszowa spokojnie moze zasuwac koleja. Czechy i Austria jakos dali rade.
    A z tym kruszywem, piachem to tez mysle ze temat do rozwiazania. Tylko hektolitry spalonego paliwa (VAT,akcyza,Viatoll), zamiast jednego maszynisty mamy 50 kierowcow (VAT,ZUS). Rozjechane drogi znow przetargi itp., itd.
    A tak mozna by puscic 50 wagonow i Tir-y jezdzily by na odcinkach max 10km, aby dowiezc material pozniej o wiele taniej naprawic takie odcinki drogi niz cala trase powiedzmy nasza DK9. Ja rozumie ze jak ktos buduje dom to, nie beda mu wozic cegly, busami tylko musi przyjechac naczepa, ale spokojnie mozna zminimalizowac transport TIR o jakies 30% a to juz duzo.
    No i PKP Cargo tez by zarobila. Rychu Gosc ja wiem ze dla czesci jest to pomysl ktory pozbawia ich chleba. Ale autostrad szybko nie bedzie a nawet jak beda to i jak beda zapchane oraz wyscigi ciezarowcow (na Slowacji jest zakaz wyprzedzania dla poj ciezarowych i jednak tam dali sobie z tym rade). Ale co tam i tak glupoty gadam

    0
  7. @ Mickey, mogę Ci to powiedzieć prosto w twarz kiedy tylko zechcesz, a połączenie kolejowe rzeszów – poznań w tym roku ćwiczyłem kilkanaście razy i powiem jedno podróż na odcinku kraków – katowice trwa ponad 2 godziny niekiedy prawie 3! Przez cały górny śląsk pociąg mknie zawrotne 50 i to tylko tam gdzie zdoła się rozpędzić więc niepisz mi tu proszę nic na temat kolei. Na Podróż ND-Poznań przeznacz sobie dobre 15h (osobówką zrobisz to w mniej niż połowę), a to przecierz pośpieszne połączenie z jedną tylko przesiadką!
    Co do transportu Jurkowice budowa A4 Gość napisał wszystko, jeśli uważasz, że potrafisz taniej szybciej i bezpieczniej przy użyciu pkp to zakładaj firmę i wykoś tych wszystkich prywaciarzy w tirach

    0
  8. Rysiek dlatego napisalem ze potrzebne sa zmiany systemowe i o to walczy inicjatywa tirynatory. Wyjazd z ND gdziekolwiek uzywajac transportu publicznego to droga przez meke i nie musisz mi tego tlumaczyc.
    NIe trzeba duzo, porownaj sobie natezenie ruchu w niedziele i sobote z tym jaki jest w pn-pt.
    Zaloze sie ze jezeli niebylo by monopolu PKP na torach taki transport by sie oplacal. Ba kraje wysokorozwiniete jak USA,Francja,Niemcy inwestuja wlasnie w transport kolejowy.
    Chodzi o zwrocenie uwagi na ten problem, dzieki inicjatywie Tirynatory. Aktualnie nie ma baz przeladunkowych, platform dla TIR, wagonow, ale mozna i nalezy sie pochylic nad tym pomyslem.
    Pozyjemy zobaczymy jak wejdzie, Deutsche Bahn na polskie tory okaze sie ze da sie jezdzic na czas , i da sie zarabiac na cargo kolejowym. Tak jak wspomnialem jest silne lobby transportowe ktore bedzie stawalo na glowie aby temat upadl w powijakach.

    0
  9. Jasne, że to co się da to trzeba, ale nie wszystko się da. Na jeden wagon wchodzi ładunku jak na 2 tiry, a nikt rozsądny nie pogoni przez Polskę składu z mniej niż 40 wagonami ;) Pół biedy gdy to towarzystwo leci w jedno miejsce docelowe :) Taki skład na chwilę obecną nie przekracza 70km/h.
    Jeśli uda im się poprawić infrastrukturę to pięknie ale osobiście sądzę że to ma sens w przypadku tranzytu.
    Zresztą jeśli nikt nic nie zrobi to też nam się poprawi, bo Cześi ze Słowakami swoje autostrady już kończą
    BTW. w USA wkład pociągów do transportu jest marginalny

    0
  10. W #15 poscie wlasnie napisalem o tym o czym ty mowisz o Trazycie(dalej rozwinalem mysl z lokalnego podworka)BTW tirynatory.pl tez pisza o tranzycie.

    Takie centra powinny sie znalezc w okolicy Zgorzelca ,Przemysla, Warszawa,Gdynia,Poznan,Szczecin, Krakow, Bialystok,Wroclaw
    Tu chodzi o idee transportu kombinowanego, tak jak opisalem to wyzej z tym przykladem dowozenia materialu, to punktu tranzytowego a pozniej odbior i rozwiezienie do odbiorcy docelowego. Wiec zamiast gonic 50 tirow 3x dziennie z tym samym ladunkiem wyslac pociag z 50 wagonami towaru, i na ost odcinku wlasnie zrzucic to na transport kolowy (max 10-15km do punktu docelowego)
    Dawniej wegiel ,piasek, zwir wlasnie szedl na wagonach nawet w Debie byla specjalna rampa do rozladunku takich towarow.Nie bede wspominal Chmielowa bo tam od zawsze byl taki punkt.

    Po drugie Polska to kraj typowo tranzytowy, dlaczego Rosja i Niemcy kombinuja aby transport z Rosji szedl na wagonach do Kaliningradu, a z tamtad do Niemiec przy pomocy promow, z wagonami do Niemiec omijajac Polske druga taka inicjatywa po rurociagu.

    Czesc ludzi nie rozumie o co w tym biega, i mysla ze chodzi o calkowity zakaz poruszania sie TIR po drogach.

    Co do transportu kolejowego w USA totalnie sie nie zgodze.

    0
  11. Mickey to co tak strasznie Ci sie podoba czyli TIRY na tory to taka sama mrzonka jak miec w Polsce madrych i uczciwych politykow , po drugie nie wiem czy wiesz jaka jest srednia predkosc skladu towarowego tak ''swietnej firmy PKP CARGO '' podpowiem 25-31km/h czyli wychodzi ze sklad z Rzesowa do Zgorzelca jedzie jakies 22godziny . Temat TIRY na TORY jest bez sensu ja proponuje TIRY NA AUTOSTRADY jak to jest w calej normalnej EUROPIE , uwierz mi ze zaden kierowca TIRA nie marzy o zwiedzaniu Polskich miasteczek i wiosek . a propo Rosjanie omijaja tranzyt przez Polske nie z powodu ze sa TAK BARDZO EKOLOGICZNI a z prostego ze jest miedzy POLSKA A ROSJA wojna na zezwolenia przewozowe i tylko dlatego a ten ich transport nie jest dla nich tanszy promy tez kosztuja, Wiec daj spokuj tym ciezarowka z tluczniem niech wybuduja ta autostrade a zobaczysz ze czesc tirow zniknie z Nowej Deby

    0
  12. A to, że jak z 19 zrobią ekspresówkę to nikt nie będzie chciał jeździć po dk9 no chyba, że będzie musiał ;)
    z rz do wawy każda ma mniej wiecej tyle samo km
    pozatym ekspresówkę kielce-lublin też robią ;)

    0
  13. [b]Rysiu spod # 28 ! Co ty bredzisz. Kto ci naopowiadał takich pierdoł ? Dziewiętnastka nie ma możliwości być ekspresową bo przecina za dużo miejscowości. Musieli by wybudować zupełnie NOWĄ drogę omijającą te wioski i miasteczka. Owszem był taki pomysł, ale kasy nie ma i tyle. Ale na otarcie łez droga z Niska do Sandomierza będzie dwupasmowa. [/b]

    0
  14. @30 polecam lekturę warunków określonych w specyfikacji technicznej inwestycji
    tak będzie jedno ograniczenie do 80 pozatym 100 i sprzyrzowania bezkolizyjne. Nawet jeśli w pierwszym etapie realizacji oddaliby tylko jedną nitkę to i tak bym wolał jechać po czymś takim niż pchać się w kolbuszowskie ronda i nowodębskie wysepki drogą na którą w każdej chwili może wtargnąć bezpiecznie (bo powoli) jadący kierowca :P
    BTW jakimś cudem podkarpacki odcinek DK19 dostał się na listę priorytetowych kosztem kilku innych może nawet bardziej niezbędnych

    0
  15. A się pytam, czy rowy w nawierzchni asfaltowej na K9 pomiędzy Tarnobrzegiem a Kolbuszową są dopuszczalne, i czy czasem nie przekroczyły wartości granicznych. Może by tak wszechwiedzące jegomoście, mając na względzie bezpieczeństwo użytkowników zażądały badań w tym zakresie od GDDKiA lub zleciły wykonanie takowych przez niezależne laboratorium? Samo się nie zrobi.

    0
  16. Ray Ban Gafas de sol puede [url=http://www.gafasescarrera.com]Gafas D&G 2012[/url] programar esto para que las gafas de sol Ray Ban puede programar el momento de calor o frĂ­o Ray Prohibir lugar de gafas de sol en las horas del dĂ­a.Esta función tambiĂŠn puede ser garantizado para ser precisos.Verde puede estar relacionado con lossentimientos [url=http://www.gafasescarrera.com/gafas-sol-rayban-2012-c-40.html]Baratas Gafas Sol Rayban[/url] de fuerza, asĂ­ como de acuerdo.Es tambiĂŠn un color acostumbrados para resaltar cierta calma.Otros productos de Hayward puede ser el asĂ­ llamado Hayward SP1580X15 Capacidad-Flo de la serie LX.

    0
  17. The function of the <a href="http://www.mbtclearanceshoesoutlet.com/">mbt shoes</a> can meet the needs of <a href="http://www.mbtclearanceshoesoutlet.com/">mbt shoes clearance</a>. The outsole is different from the common <a href="http://www.mbtclearanceshoesoutlet.com/">mbt shoes sale</a>. It is more soft and flexible, and it also can decrease the <a href="http://www.mbtclearanceshoesoutlet.com/women-mbt-shoes-c-3.html">Women MBT Shoes</a> from the outside. mylovembt0817

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here