Burmistrz: Hala jest Powiatu. Popełniłem błąd.

164

11.09.2012r.


Podczas ostatniej sesji Rady Miejskiej powrócił temat własności hali Zespołu Szkół nr1 w Nowej Dębie. Burmistrz przyznał, że hala wraz z działką są własnością Powiatu i że popełnił błąd. Nie obyło się bez emocjonującej dyskusji.

W tekście z listopada 2011 roku pt: „Czy chciano się pozbyć Janiny Lubery z życia publicznego?”informowaliśmy o sprawie bezpodstawnych zarzutów kierowanych pod adresem Janiny Lubery, która jakoby łącząc funkcję radnego i dyrektora podległej powiatowi szkoły średniej, łamała zapisy ustawy o samorządzie gminnym. Radca prawny Urzędu sporządził nawet opinie prawną w świetle której radna Lubera powinna stracić mandat radnego!!!

Eliminacja przeciwników?
Radna Janina Lubera od samego początku sprawy twierdziła, że jest to element gry politycznej, która ma na celu podważenie zaufania do jej osoby – zwłaszcza w kontekście przyszłych wyborów. To właśnie Janina Lubera typowana jest na kandydata opozycyjnego Klubu Ratusz do fotelu burmistrza w kolejnych wyborach samorządowych. –Działania pana wobec mnie odbieram jako szykany polityczne i próbę bezprawnego wygaszenia mojego mandatu. Traktuje je jako zamiar obniżenia mojej wiarygodności w oczach opinii publicznej i moich wyborców – mówiła do przewodniczącego Rady Miejskiej Wojciecha Serafina Janina Lubera, podczas sesji w 2011 roku.

Brak oświadczenia
Sprawa własności hali ciągnie się od prawie roku. Radna Janina Lubera w pismach do przewodniczącego Rady Wojciecha Serafina wielokrotnie zwracała się o ostateczne wyjaśnienie sprawy. W 2012 roku obyło się nawet spotkanie w którym udział brali: wicestarosta Jerzy Sudoł, burmistrz Wiesław Ordon, przewodniczący Wojciech Serafin oraz radni Ratusza Janina Lubera i Marek Ostapko podczas którego burmistrz wyjaśniał, że popełnił błąd który wynikał z posiłkowania się … nieaktualną mapką!!! Podczas spotkania ustalono, że przewodniczący RM przygotuje specjalne oświadczenie w tej sprawie, które zostanie publicznie odczytane na sesji. Tak się jednak nie stało, a w przestrzeni publicznej w dalszym ciągu funkcjonowało echo kłamliwej opinii prawnej. Dlatego radna Lubera zdecydowała się wrócić do tej sprawy.

Burmistrz: Hala jest Powiatu
Radna Janina Lubera podczas czerwcowej sesji RM (27.06.2012r.)zwróciła się do burmistrza Ordona o jednoznaczną odpowiedź czy hala ZS1 stanowi majątek gminy. Burmistrz odpowiedział pisemnie (sierpień 2012) , że hala ZS1 jest własnością Powiatu. Treść swojej korespondencji z burmistrzem radna przeczytała na ostatniej sesji po czym stwierdziła: –Wreszcie po roku, doczekałam się jakiejś sensownej odpowiedzi. Wszyscy wiedzieliśmy, że hala ZS1 nie jest własnością gminy, a jest własnością powiatu. Nie rozumiem jakie były powody nieokreślenia tego przez cały rok w trakcie sesji, w trakcie trwania wymiany korespondencji z panem przewodniczącym. Ja się dopatruje tylko jednego powodu i dla mnie to jest powód polityczny. Jest mi niezmiernie przykro, że panowie burmistrzowie podtrzymywali przez rok żywot kłamstwa na temat własności hali, żywot kłamstwa które uderzało w dobre imię mojej osoby. – mówiła.

Lubera: Jest prawdopodobne, ze były tutaj naciski szefów
Jednak dla radnej ta sprawa się nie kończy. Janina Lubera domaga się wyjaśnień dlaczego radca prawny zdecydował się wydać godzący w nią dokument –Radca prawny, pracownik urzędu wydał kłamliwą opinie która godzi w moją osobę. W tej opinii zawarł sformułowanie, że opinia została przygotowana na podstawie „przedłożonych dokumentów”. W związku z tym jestem zainteresowana, kto radcy prawnemu wybiera dokumenty do wydania opinii? Czy radca prawny nie jest samodzielnym specjalistą Urzędu? Czy radca prawny nie wie, na jakiej podstawie wydaje się orzeczenie czy opinie o własności nieruchomości? Dla mnie jest bardzo prawdopodobne, że były tutaj naciski szefów. Żądam także, aby wobec radnych wyjaśnienie w tej sprawie złożyła radca prawny. – stwierdziła.

Burmistrz:Wszystkie działania były podejmowane legalnie
Burmistrz stwierdził „Moja ocena tego czy posiadamy w hali była błędna i do tego się przyznałem”. Dodał, że radczyni swoją opinie wydawała na podstawie… mapki. –Oczywiście radca przyjdzie do Państwa i poinformuje na jakich dokumentach się oparł, ale podejrzewanie nas o naciski jest w mojej ocenie niestosowne bo nie jestem szefem, który wymusza na pracownikach działania niezgodne z prawem. Żebym zmuszał kogoś do łamania prawa? Jest to oskarżenie, którego ja absolutnie nie akceptuje! Lubera ripostowała: –Przypominam, że na sesji powiedział pan takie zdanie, że gmina ma udziały w budynku ale nie w gruncie. Pan kłamał. Dopiero w piśmie dzisiejszym jest odpowiedź taka jaka jest zgodna z prawdą. Trudno mi dać wiarę temu, że radca prawny będący magistrem prawa nie wie na podstawie jakich dokumentów określa się własność nieruchomości. Nie jestem w stanie w to uwierzyć.

Przewodniczący Klubu Radnych Ratusz Marek Ostapko starał się studzić nastroje i wzywał do ostatecznego zamknięcia tej sprawy: –Skoro sprawa ta ciągnie się prawie rok, warto ją zakończyć jakimś pozytywnym akcentem i skoro wiemy już że hala jest w 100% Powiatu i znajduję się na działkach Powiatu i wiemy, że informacje zawarte w tej opinii nie są zgodne ze stanem faktycznym to może warto powiedzieć: „Przepraszam!” Czy słowo przepraszam, tak dużo państwa kosztuje?

Burmistrz nie miał zamiaru jednak wyrazić skruchy. Zamiast tego zaczął domagać się przeprosin od… radnej Lubery! – Na spotkaniu ze starostą uderzyłem się w piersi że popełniłem błąd i dzisiaj byłbym gotowy to powiedzieć. Ale jeśli radna Lubera stawia zarzut, że burmistrz naciska, by pracownicy urzędu zachowywali się niezgodnie z prawem, by kłamliwe opinie przygotowywali, to wydaje mi się że tutaj przeprosiny powinny pójść w drugą stronę. Wszystkie działania, które były podejmowane, były legalne. Wszystkie działania miały służyć interesom gminy. I teraz posądzanie mnie publicznie na sesji o to, że stawiam naciski, by przygotować, jak to pani nazwała „kłamliwą opinię”, jest dla mnie rzeczą, którą trudno mi określić, bo nie spotkałem się przez 6 lat sprawowania swojej funkcji z taką oceną.

W odpowiedzi Janina Lubera stwierdziła: –Trudno mi uwierzyć, że radca prawny uznaje mapę jako dokument wiążący w tej sprawie. Naprawdę, ja w to po prostu nie wierzę. Byłaby to wówczas osoba bardzo niekompetentna, a więc dlatego mniemam i jak powiedziałam jest to dla mnie bardzo prawdopodobne, że zostały przedłożone radcy prawnemu takie dokumenty, które miały wydać jednoznaczny werdykt.

Podsumowanie

Minął prawie rok zanim niesłusznie posądzonej radnej Janinie Luberze udało się wycisnąć prawdę ze strony władz gminy. Sama Lubera nie miała wątpliwości co do statusu hali. Trudno uwierzyć, że burmistrz Wiesław Ordon, który pełnił funkcje sekretarza gminy gdy budowano halę, nie wiedział, jaki jest stan prawny budynku. Czy szef gminy nie wie jakim majątkiem zarządza? Jeszcze trudniej uwierzyć w to, co się wydarzyło, gdy słyszymy, że radca prawny określa własność nieruchomości na podstawie… mapek!

Idąc tokiem rozumowania kreatorów opinii prawnej równie dobrze na podstawie map z 1939 roku można zwrócić się do naszych wschodnich sąsiadów o zwrot Kresów. Pójdźmy dalej! Wyciągnijmy mapkę z okresu Rzeczypospolitej Obojga Narodów, i przedstawmy ją radcy, a co! Polska od morza do morza!

Zgodnie z zapowiedzią burmistrza temat opinii prawnej i ewentualnych nacisków wróci na kolejnej sesji Rady Miejskiej.


/info


164 KOMENTARZE

  1. [quote]burmistrz wyjaśniał, że popełnił błąd który wynikał z posiłkowania się … nieaktualną mapką!!![/quote]

    Od kiedy mapka jest dokumentem potwierdzającym własność? I takie coś mówi osoba która była przez tyle lat 3 osobą w gminie czyli sekretarzem? Takie coś mówi osoba która 6 lat jest burmistrzem? Przecież takimi stwierdzeniami wystawia sobie świadectwo swojej kompetencji.

  2. Naprawdę, żal mi klubu Ratusz – na każdym kroku są szkalowani przez obecną władzę, oczywiście nie słusznie. Jak to dobrze, że jesteś radna Janino, jak to dobrze że Ciebie ta mama urodziła, niepokalana. Od trzech miesięcy czytam wyłącznie Infonowadeba.pl. Wyrzuciłem telewizor na śmietnik, a w komputerze urwałem kabel od myszki i klawiatury, żeby nikt z rodziny nie mógł zmienić strony i teraz jest tylko wasza strona u mnie w domu. I jestem naprawdę wolnym człowiekiem. Lokalnych patriotów to powinno się rozróżniać po nazwiskach. Np. Ostapko, Lubera, Bulanowski, … od razu widać, że to prawdziwi Polacy z dziada pradziada. Jedziemy właśnie z pielgrzymką rowerową dookoła Polski, a na koniec do Częstochowy i co pięć kilometrów stajemy i odmawiamy różaniec za to aby Ordon stracił władzę.

  3. Urząd miasta sporządził opinie zawierającą informacje nieprawdziwe i godzące w dobre imię radnej opozycji, godząc tym samym w jej dobre imię. Opinia ta zwierała nieprawdziwe informacje. Radna do dziś nie usłyszała słowa PRZEPRASZAM. To świadczy o kondycji naszej władzy która trzyma się stołka za wszelką cenę. Co ze sprawą radnego Flisa? Podobno przestał piastować funkcje szefa OSP. A niby dlaczego skoro ten sam radca stwierdził, że nie było kolizji z prawem? Może trzeba jeszcze raz zbadać tamtą sprawę przez niezależnego od urzędu radcę?

  4. I najgorsze jest to, że gmina obecnie nie ma we władaniu hali sportowej i decyduje sobie o wszystkim powiat, którego pracownicy czyt. dyrektorzy chcą tylko robić kaskę na tym do czego gmina dołożyła się i to chyba w identycznej kwocie jak i powiat. No a gmina w osobach ówczesnych włodarzy czyli panów Wróbla i Grzędy dała d..y. Swoją drogą to ciekawe czy nowodębski biznesmen zrobiłby coś takiego w chwili obecnej ze swoimi nieruchomościami.

  5. Burmistrz zapewnia:
    [quote]Oczywiście radca przyjdzie do Państwa i poinformuje na jakich dokumentach się oparł[/quote]
    Szykuje się ciekawa sesja Rady Miejskiej

  6. [quote]No a gmina w osobach ówczesnych włodarzy czyli panów Wróbla i Grzędy dała d..y. [/quote]

    Sekretarzem był Pan Ordon.
    Pan Ordon był w poprzedniej kadencji burmsitrzem a starostą pan Wróbel. Mogli obaj uregulować te kwestie. Jak widać błąd za błędem błąd pogania! Oto obliczę profesjonalizmu pana burmistrza. A stwierdzanie własności nieruchomości na podstawie mapki to już szczyt ! Tacy ludzie nami rządzą.

  7. [quote]Pójdźmy dalej! Wyciągnijmy mapkę z okresu Rzeczypospolitej Obojga Narodów, i przedstawmy ją radcy, a co! Polska od morza do morza![/quote]
    Panie bo oplujesz klawiaturę! Czytać umiemy, nie ma po co się wydzierać, widać redagowanie doprowadziło autora "/info" do szewskiej pasji. Cóż sprawa jest bulwersująca, pomówienia, tajne służby, komisja do spraw nacisków ([quote]stawiam naciski[/quote])… nie wiem jak wam ale mi to wszystko śmierdzi kryminałem. Ciekawe w jaki sposób ustosunkuje się do tej sprawy ks. Isakowicz Zaleski i mam nadzieje, że w końcu powie co się na prawdę działo w rzeźni w Wołowie. Czekamy aż powóz zajedzie!

  8. [quote]Nie wstyd Panu tak pisać?[/quote]
    W żadnym wypadku, proszę kliknąć w ten link a dowie się Pan o co mi chodzi. [quote]http://fotopolska.eu/Wolow/b61369,Rzeznia.html[/quote]
    Dodam jeszcze tylko, że Wołów to miasto w województwie dolnośląskim i nijak mi za to nie wstyd.

  9. [quote]Lokalnych patriotów to powinno się rozróżniać po nazwiskach. Np. Ostapko, Lubera, Bulanowski, …
    [/quote]

    Akurat bardzo wielu ludzi docenia ich pracę na rzecz lokalnej społeczności.

    [quote]dyrektorzy chcą tylko robić kaskę[/quote]
    Nie wiem czy chcą, ale wiem że muszą. Najwyższa Izba Kontroli każe płacić. Jak korzystałem ze SZKOŁY GMINNEJ czyli SP2 to też za salę się płaciło. Jeśli można wpuszczać za darmo to niech burmistrz Ordon zniesie opłaty za sale gminne. Zobaczymy co na to NIK, RIO i inne organa kontroli.

    [quote]Od kiedy mapka jest dokumentem potwierdzającym własność? I takie coś mówi osoba która była przez tyle lat 3 osobą w gminie czyli sekretarzem? Takie coś mówi osoba która 6 lat jest burmistrzem? Przecież takimi stwierdzeniami wystawia sobie świadectwo swojej kompetencji.[/quote]

    I wszystko w temacie. Kredyt na kredyt, błąd za błędem. Wydawać publicznie pieniądze każdy potrafi. Ale tam gdzie trzeba zastanowienia, pomysłu to pan Ordon nawala na całej linii.

  10. a propos opinii radcy prawnego: przecież można złożyć skargę na radcę prawnego związaną z wykonywaniem zawodu do Okręgowej Rady Radców Prawnych, jest również powództwo odszkodowawcze od samego winnego wpadki. Cóż – takie jest obecnie ryzyko wykonywania zawodu radcy. Dlatego też każdy radca i adwokat mają ubezpieczenie OC.
    [b]Może nasz pierwszoligowy politolog/samorządowiec radny Ostapko przygotuje taką skargę?[/b] Skoro przez złą opinie prawną tak wielce ucierpiała radna Lubera..

  11. Aż tyle czasu zajęło Panu burmistrzowi ustalenie tego czyja jest hala?
    Przecież był sekretarzem gdy te halę budowano. Wiedział jak było. Po co więc to całe zamieszanie? Widać, że akcja typowo polityczna by uderzyć w Luberę. [b]Damscy bokserzy polityczni zostali jednak znokautowaniu. [/b]

    [quote]a propos opinii radcy prawnego: przecież można złożyć skargę na radcę prawnego związaną z wykonywaniem zawodu do Okręgowej Rady Radców Prawnych,[/quote]
    Kto wie. Może taka skarga zostanie złożona. Ciekawe co powie radczyni na sesji.

  12. Bardzo mnie cieszy że gmina była lub jest w rękach takich ludzi Jak Pan Grzęda,Wróbel,Ordon,Żołądź .Jeszcze kilka lat temu było tylko rondo i zielsko

  13. proponuje donieść o wątpliwej opinii prawnej sporządzonej przez Pana Radce do Okręgowej Izby Radców Prawnych. Być może gdy w oczy zajrzy mu możliwość poniesienia odpowiedzialności za swoje czyny zacznie "sypać" o tych niewątpliwych naciskach.

  14. Politolog kolejny raz wykazał brak umiejętności historykowi. Może dlatego, że politolog ukończył także administracje i robi doktorat?
    Politolog od samego początku mówił historykowi, że kwestii własności nie określa się za pomocą mapek lub innych rysunków lecz na podstawie stosownych dokumentów. Ale nauczyciel historyk nie chciał słuchać i wyszło jak zwykle.

  15. To potworek arch.To nic innego jak "Stodoła Sudoła"na tyle wolnej przestrzeni nawet drugiej małej trybuny nie ma, wiocha rozebrać i postawić nową .na miarę potrzeb miasteczka .Nie dajcie nic robić Staroście Sudołowi bo wszystko spieprzy ,myśli że rozwój Nowej Dęby to zbieranie staroci po złomowiskach

  16. [quote]proponuje donieść o wątpliwej opinii prawnej sporządzonej przez Pana Radce do Okręgowej Izby Radców Prawnych. Być może gdy [b]w oczy zajrzy mu możliwość poniesienia odpowiedzialności za swoje czyny zacznie "sypać" o tych niewątpliwych naciskach[/b].[/quote]
    Dlatego kolejna sesja będzie ciekawa. Skoro Burmistrz zapowiedział, że radca zjawi się na sesji i będzie odpowiadał na pytania radnych to ciekawe co takiego usłyszymy tym razem? Będzie naprawdę ciekawie. Szkoda tylko, że Wiesław broniąc własnego tyłka zwala wszystko na swojego pracownika. Prezydent Stalowej Woli w takich przypadkach mówi: To moja wina, ja odpowiadam za swoich pracowników i wszystkie konsekwencje ponosze ja. Ale Prezydent Stalowej Woli to gość który ma klasę.

  17. Zniesławienie, pomówienie, obmówienie, oszczerstwo – występek polegający na pomówieniu innej osoby, grupy osób, instytucji, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie mającej osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności.

  18. Mapke sporzadza Powiat,ciekawe co bylo w ksiegach wieczystych zapisane przed awantura bo teraz ewidentnie widac ze sprawa jest zamiatana pod dywan i to bardzo nieudolnie ,prosze pokazac z poprzednich lat wypisy ksiegi wieczystej bo tylko one sa wiarygodneB)

  19. Sprawa hali jest jasna. Burmistrz się przyznał że nie miał racji. Ale co ze sprawa Pana radnego Flisa? Co z wynajmem remizy? Przecież w Echu Dnia pan radny Flis przyznał, że wynajmował a później w zamian za to koszono trawę. To się nazywa wymiana barterowa która jest z tego co wiem formą działalności gospodarczej,,, Echo Dnia z sierpnia 2011 roku:[quote] Nawet, jeśli w przyszłości były takie sytuacje, że ktoś organizował urodziny, to potem ojciec odpracowywał to społecznie w obiekcie straży pożarnej. Wszystko jest zapisane w zeszycie – mówi Jan Flis.[/quote]

  20. Brawo Ratusz, nie dajcie sie zepchnac wszechwladcy Ordonowi do naroznika ,prawda zawsze sie obroni .W duzym wzroscie burmistrza tkwi malosc tego czlowieka, pokazuje brak klasy. Zalosne.

  21. Pani Lubera naprawdę powinna zostać burmistrzem to mądra i wspaniała kobieta. Wreszcie ogarneła by tych koryciarzy. Pani dyrektor pozdrawiam i życzę sukcesów!

  22. Jak myślicie? Dlaczego nie było poprzednio kandydata na burmistrza?
    Bo ludzie wiedzą że jak się wyświetlą to zaraz będą wobec nich różne intrygi. Pojawiły się głosy że na burmistrza będzie startować p. Lubera i … proszę! Wykręcono jej pseudoaferę. Ale kobieta jest silna i się nie dała. Wielu ludzi się boi działać społecznie, publicznie, politycznie bo zaraz padnie ofiarą tego typu intryg.

  23. Jezeli nie zostana opublikowane wypisy z ksiegi wieczystej na dzien objecia funkcji radnych przez Pania LUBERA i Pana FLISA o stanie faktycznym jak sie miala sprawa z dzialkami bo teraz mowa o HALI a wczesniej byla mowa o dzialce to my wyborcy odpowiednio to ocenimy w WYBORACH bo sprawa teraz smierdzi jeszcze bardziej

  24. Brawo Marku ale dałeś Ordonowi On i jego potomkowie będą Ci pamiętać do setnego pokolenia.Ale taka to polityka,myślę że będzie fascynująca kampania wyborcza.Ale będziemy rozliczać potem ej będziemy.

  25. Jeżeli budynek jest powiatu to grunt także. Zasada znana w prawie rzymskim: Czyja działka tego budynek. I wszystko było jasne od początku. Ta cała intryga pokazuje małość naszych włodarzy. ALE NIE KAŻDEGO DA SIĘ ZASTRASZYĆ! NIE KAŻDY BĘDZIE SIEDZIAŁ CICHO I KŁANIAŁ SIĘ W PAS! NIE KAŻDY BĘDZIE LIZAŁ TYŁKI LICZĄC NA OCHŁAP Z PAŃSKIEGO STOŁU BO NIE KAŻDY MA MENTALNOŚĆ NIEWOLNIKA.

  26. Czytam, że aż rok trzeba było czekać aby to co wszyscy wiedzą – że hala jest powiatu- zostało publicznie stwierdzone!
    Ratusz trzymam z Wami!

  27. Do43,od roku chodzily sluchy ze powiat chce sprawe zamiesc pod dywan, hala moze i teraz jest powiatu ,ale czy byla przed wyborami ? mam watpliwosci~!!

  28. Ratusz jest was póki co tylko trójka, ale za to jaka:) Podziwiam was m.in.za odwagę. Wytrzymać te naciski i intrygi ze strony rządzących to wielka sztuka. Będę wam kibicował:)

  29. To miasto potrzebuje ludzi wykształconych, prawych i mądrych. W radzie miasta niestety stanowią mniejszość.
    A sporo takich ludzi stąd wyjechało bo nie mieli perspektyw na pracę i mieszkanie. A ci co zostali to są niszczeni. To prosty żywioł, z kompleksami, stara się wyeliminować tych wartościowych.
    Życzę dużo siły!

  30. Przeraża mnie ogólny poziom bierności mieszkańców wobec 20 – letniej historii wariactw nadętej mikro-władzy.

    UMiG może wszystkich robić w balona, a ludzie jak cielęta potakują i dają sobą pomiatać. Pokolenie niewolników.

    Mam wrażenie, że mieszkam na Wschód a nie na Zachód od Bugu.

  31. Niektórzy jeszcze próbują walczyć, ale nie dają rady. Nie maja szans wobec chamstwa. obłudy, oszustw etc. Reszta się po prostu boi albo zwyczajnie lubi być poniewierana , ot taka natura parobka.

  32. Jak się więcej ludzi włączy to się zrobi tutaj porządek. A coraz więcej ludzi widzi potrzebę zmian i ma odwagę wspierać tych którzy o te zmiany w naszym imieniu walczą.

  33. Boże przestańcie z tymi mapkami! Nie daj Boże,że okaże się ,że mapki ma KK ''najaktualniejsze'' i **** zbita! Ani powiat,ni gmina nie będzie miała co ''robić''! Ba! trzeba bulić! I wilk syty i owce się pasą:)

  34. To małe miasto, i ludzie boja się bronić swoich racji ponieważ zawsze się komuś narażą. Są to najczęściej zależności zawodowe. I dlatego to co robi Ratusz mi imponuje. Po prostu są nonkonformistami!

  35. #39
    [quote]eżeli budynek jest powiatu to grunt także.[/quote]:D:D:D i dalej jest bardziej śmiesznie [quote]Czyja działka tego budynek[/quote] :D:D:D I dalej powołanie na [quote w prawie rzymskim[/quote] :D
    RZYM nie pozwalał na ''samowolkę'' budowlaną B) a kary za jakoby ''inicjatywy'' były tak okrutne ,że ''jakoś'' nikt nie cyrkował

  36. [quote]A ja jestem ciekawa co zrobi Ostapko i lubera jak się okaże że to radca prawny miała rację to będzie ciekawe [/quote]

    W czym miałaby mieć rację? W powoływaniu się na mapki hehehehe
    Ciekawe co radca powie. Czy weźmie wszystko na siebie czy powie, że to jednak od Wiesia przyszły mapki…. itd. Będzie ciekawie.

  37. przecie jak dla miasta chcial to dobrze, moze mapka byla slaba, trzeba zgarniac, nie osmieszajcie sie i nie przejmujcie powiatem, powiat sam sie wyzywi

  38. Po pierwsze: kto jest odpowiedzialny za ewidencję map w naszym urzędzie? Pani Duda! To skoro ma bajzel to do p. Tebinowej na nauki.
    Po drugie: Pani radczyni to stara, chamska, beszczelna baba, która zawsze wyda opinię prawną taką jak chce Wiesio. Już raz miałam kontakt z tą osobą, baaardzo nieprzyjemna i pewna siebie.
    LUDZIE!!!!!!!!!!!! Trzeba wymienić tą śmierdzącą i zapyziała klikę!!!!

  39. Stąd tylko uciekać i szukać pracy zagranicą. Miasto upada, dobrym ludziom obrzydliwie podstawia się nogę. Pani dyrektor proszę się nie dawać.

  40. [b]Widzę, że Panowie od Burmistoofff już rozkręcają szkalowanie p. Dudy, żeby aby z siebie zmyć odpowiedzialność za ten kabaret. [/b]

    Jest kilka metod kartowania, różne rodzaje siatek, dlatego mapki nigdy nie są do końca wiarygodnym źródłem.

    [b]DLATEGO OPIS GRANIC PAŃSTW W DOKUMENTACH PRAWA MIĘDZYNARODOWEGO MA CHARAKTER DESKRYPTYWNY, A NIE TYLKO GAFICZNY!!!!!!!!!!!![/b]

  41. Tylko wypis z ksiegi wieczystej do kiedy Nowa Deba byla wlascicielem dzialki a od kiedy Powiat,bo tego powiatowi chyba nie udalo sie zamiesc pod dywan ale po wczorajszej aferze z SEDZIA w GDANSKU juz tego nie jestem pewny!

  42. To idź po wypis, jaki masz problem? :D Chyba że wolisz jak mapkę, jak twój guru Ordon :D Fenomenem wyznawców Ordona jest to, że wierzą w dogmat o jego nieomylności tak bardzo, że nawet jak on sam (przyparty faktami do muru) przyzna się, że sprawę zawalił, to oni dalej będą mówić, że wszystko jest ok. Może jakiś student psychologii zrobi na tym zjawisku pracę dyplomową?

    P.S. Jestem ciekaw co teraz wymyśli przaśna ekipa Wieśka

  43. Domyślam się, że Wiesław Ordon żałuję że zapowiedział iż zaprosi radcę prawnego na sesje by wyjaśniła radnym całą sprawę. Jak radca stanie w ogniu pytań, zacznie raczej grać pod siebie niż pod Wieśka.
    Stawiam więc na to, że "Nasz Samorząd" będzie zmierzał do tego by radca z jakiś tajemniczych powodów nie zjawił się na sesji i nie odpowiadał na pytania rajców.

  44. [quote]#64 | MIESZKANKA dnia 09/13/2012 22:20
    Po pierwsze: kto jest odpowiedzialny za ewidencję map w naszym urzędzie? Pani Duda! To skoro ma bajzel to do p. Tebinowej na nauki.
    Po drugie: Pani radczyni to stara, chamska, beszczelna baba, która zawsze wyda opinię prawną taką jak chce Wiesio. Już raz miałam kontakt z tą osobą, baaardzo nieprzyjemna i pewna siebie.
    LUDZIE!!!!!!!!!!!! Trzeba wymienić tą śmierdzącą i zapyziała klikę!!!![/quote]
    Co, po tyłku nie całowała?Z chamem trzeba po chamsku.A do Twojej wiadomości,burmistrz jest jej pracodawcą więc….wysil mózg wielkości łebka od szpilki.
    [quote]#70 | Gosc dnia 09/14/2012 00:27
    Widzę, że Panowie od Burmistoofff już rozkręcają szkalowanie p. Dudy, żeby aby z siebie zmyć odpowiedzialność za ten kabaret.

    [/quote]

    Ejże,a nie jest odwrotnie?Czy to nie zwolennicy ratusza chcą wyeliminować p.Duda jako ewentualnego, grożnego konkurenta w przyszłych wyborach.

  45. do aqq
    W takich sytuacjach należy zadać stare łacińskie pytanie: Qui bono? (Komu to służy?) Uderzenie w p. Dudę jest na rękę tym którzy ponieśli w opisywanej sprawie porażkę bo dzięki temu będą mogli na kogoś zrzucić winę.

    Damscy bokserzy i tyle!

  46. Do #76-nie dociekam i nie poszukuję IP piszących komentarze.Tak jak to czynią właściciele tego portalu.Przekonałem się o tym na własnej skórze.
    Nie wiem więc kto pisał powyższe komentarze które cytowałem,ratusik czy samorządzik.Odnoszę jednak wrażenie,nie tylko ja, że na tym portalu Ratusz dyskutuje sam z sobą.Podsycając ogień gdy płomień przygasa ;)
    [b]Tu być może masz rację,chłop zawinił,cygana powiesili[/b]

  47. oczywiście że rozliczymy wszystkich du…powkrętów i du…polizów wszystkie IP są przechowywane ,Co myślicie że wam ujdzie na sucho nigddy .

  48. Napisał admin z Urzędu :D

    [quote]Idąc tokiem rozumowania kreatorów opinii prawnej równie dobrze na podstawie map z 1939 roku można zwrócić się do naszych wschodnich sąsiadów o zwrot Kresów. Pójdźmy dalej! Wyciągnijmy mapkę z okresu Rzeczypospolitej Obojga Narodów, i przedstawmy ją radcy, a co! Polska od morza do morza![/quote]

    Panie Burmistrzu! Prosimy się zwrócić do pułkownika Putina z mapkami!

  49. Panie Ordon, Panie Serafin
    Pani Mroczek,

    Po co ten cały kabaret? Po co ta szopka?[b] Czy pan Ordon jako osoba która była sekretarzem gdy budowano halę nie wiedział czyja jest działka i stojący na niej budynek? Czy pan Ordon jako burmistrz 2 kadencji nie wiedział jakim majątkiem dysponuje????[/b] Nie wiedział, że ta hala nie stanowi majątku gminy???

    [b]Nie jestem zwolennikiem Pana Ordona, ale nie uważam by był aż tak…. nie mądry. A skoro jednak uznajemy go za człowieka myślącego to dochodzimy do smutnych wniosków, że… znał sprawę od samego początku[/b]. Po co więc ten kabaret???

  50. Wiem jaki byl balagan tak w Powiecie jak i w Gminie gdy przepisywalem mieszkanie , pomylone # dzialek ,bledne wpisy,odsylanie z powiatu do Gminy i odwrotnie i mysle ze nic sie nie zmienilo

  51. [b]BAŁAGAN W GMINIE[/b]

    Mam zagadkę.

    [color=#330099]1)Jak nazywa się osoba która była sekretarzem (czyli odpowiadała za porządek w gminie) za czasów kadencji burmistrza Wróbla i burmistrza Czekalskiego?

    2) Jak nazywa się burmistrz który odpowiada za to aby zamiast bałaganu był porządek?[/color]

  52. Ratuszowcow jest wiecej niż3 – je.Ratuszowiec, kumpel brody i ohydy.Prawda zawsze wyjdzie na wierzch, nawet u schyłku życia wredny charakter kłamcy będę pamiętał.Płaciłem za kanalizację jak wszyscy i co z twoimi obiecankami.

  53. aqq – nie wierzę, że masz takie problemy z myśleniem żeby nie wyłapać że post 78 jest autorstwa jakiegoś prowokatora nie mającego nic wspólnego z tą stroną. Jestem przekonany, że doskonale wyczułeś prowokacje tego typa spod 78 ale jako że lubisz się przejechać po tym portalu to wiadomo, że Cie to kręci. [b]No chyba że ten człowiek pisał o stronie Urzędu a to już inna sprawa[/b].

  54. Gratuluję Markowi i Krzyśkowi zrobienia strony Info. Pokazali, że w ciągu miesiąca można stworzyć lepszy serwis niż gminne Nasze Sprawy redagowane przez ludzi na etatach.

    Taka jest różnica w sposobie pracy między pokoleniami. Chłopaki mieli wtedy jeszcze kilka lat mniej niż dzisiaj…

  55. [quote]#88 | Fanta dnia 09/14/2012 11:52
    Gratuluję Markowi i Krzyśkowi zrobienia strony Info. Pokazali, że w ciągu miesiąca można stworzyć lepszy serwis niż gminne Nasze Sprawy redagowane przez ludzi na etatach.

    Taka jest różnica w sposobie pracy między pokoleniami. Chłopaki mieli wtedy jeszcze kilka lat mniej niż dzisiaj…[/quote]

    Tia,stworzyli.Skopiowali pomysł ŚP. Ryśka Danika i stworzyli drugie [b]Wasze Sprawki[/b] Wtedy nie było sieci i gazetka krążyła po ludziach.Teraz na tym portalu pluje się na obecną władzę sądząc że znowu myk wyjdzie.Tak jak przedtem z sekretarzem gminy.Czekalski,zwalniając go zrobił mu darmową kampanię wyboczą.Raz się udało czemu więc nie powtórzyć.Może plebs się nabierze kolejny raz.

    [quote]#87 | do aqq dnia 09/14/2012 10:04
    Gnidy trzeba tępić z tym się tutaj zgodzisz.I gnidom pamiętać.[/quote]
    Tak,masz rację.Trzeba zacząć tępić już teraz wszy Twojego pokroju.Przynajmniej gnid nie będzie

  56. Chyba czegoś nie zrozumiałeś. Jak wynika z tekstu burmistrz wreszcie przyznał, że hala jest powiatu. I tylko dlatego to wreszcie zrobił, bo radna dociekała prawdy i cierpliwie czekała rok.
    Przeczytaj artykuł na ten temat sprzed roku to się dowiesz, w jakim trybie sporządzano opinię i broniono dostępu do niej itd.
    Kłania się tutaj jedynie słuszny ustrój

  57. Tez stawiam na to,ze radca prawny nie pojawi sie na sesji. Juz Ordon nad tym pracuje jak rozegrac kolejna partyjke, zeby sie wylgac przed publicznoscia. Przygotuja w urzedzie (zredaguje sam wlodarz) pismo wyjasniajace w imieniu radcy ( zachoruje, albo wazne sprawy nie pozwola mu wziac udzialu), ktore odczytaja ludowi i szybko zamkna temat. Pan Serafin zostanie wczesniej
    " pouczony" przez guru, zeby nie udzielac nikomu glosu, co by nie rozwinela sie dyskusja i przyspieszyc obrady. Stawiam na taki scenariusz. To sa sprawdzone metody Ordona, zalatuje mi on komuna.

  58. Rozwalą to gniazdo patologii jakie sobie uwiliście przez ponad 20 lat swoje pseudo rządzenia, które sprowadziło te gminę do roli małej wioski między Tarnobrzegiem a Kolbuszową. Gminy tonącej w długach. Gminy bez perspektyw z której młodzi ludzie muszą uciekać. Komuna nie była tak szkodliwa dla tego miasta jak wy.

  59. Wiedzialem ze ratusiki bez awantury na sesji dlugo nie wytrzymaja ,ale teraz UGOTOWALY SIE WE WLASNYM SOSIE ,bo wsciekla baba to gorsza jak rozjuszony byk i cale szczescie ze BURMISTRZA nie pogryzla

  60. Czegos tu nie kumam,Radna wiedziala ze Burmistrz zlamal prawo i nie zawiadomila prokuratury,czy sama nie zlamala prawa zatajajac ta informacje przed organem scigania?

  61. O jakim złamaniu prawa mówisz Adwokacie Diabła? Bo póki co o załamaniu prawa przez burmistrza mówi a raczej sugeruje możliwość złamania sam burmistrz (tzw samo podpieprzenie za 200 punktów) i ty. Więc jeśli obaj macie taką wiedzę o złamaniu prawa to powinniście czym prędzej to zgłosić! Natomiast radna mówiła o przygotowaniu wobec niej politycznej intrygi. Nie każda intryga jest wbrew prawu. Adwokacie, jakie prawo w twojej opini złamał burmistrz? Kolejna kompromitacja to niestety nie jest złamanie prawa….

  62. Oooooo… Obudziły się Tukusie, wyznawcy Wiesława Wielkiego, Wodza Umiłowanego, Światła Narodów i Kwiatu Tej Ziemi!
    Jak samopoczucie zausznicy Wiesia? Wasz Wiesław znowu dał ciała. [b]Znowu popełnił błąd. Znowu się skompromitował i wykazał brakiem kompetencji. Jeszcze niedawno w pismach oficjalnych powoływał się na nieistniejące zapisy prawa, teraz na podstawie mapek określa stan własności nieruchomości. Jednym słowem: Gigant intelektualny.[/b] Mistrz Świata. Oczywiście wy, wierni lizusi Wiesława nie przejmujecie się jego kolejną wtopą. Wiecie może kiedy, Wiesław będzie zaciągał kolejny kredyt na kredyt? Czy komornik już grasuje po gminie czy nie?

  63. Burmistrz sprzedał radczynie!
    Burmistrz mówi tak:
    [quote] Na spotkaniu ze starostą uderzyłem się w piersi że [b]popełniłem błąd[/b] [/quote]

    Każdy średnio rozgarnięty człowiek od początku wiedział, że popełnił (kolejny) błąd. Ale, że zajęło mu prawie rok by to załapać? Zaczynam się zastanawiać nad kondycją intelektualną naszego burmistrza….

  64. UF radna ujawnila HARAKTER ,atakujac bezpardanowo Burmistrza Przewodniczacego i biednego Jasia ,dobrze ze stalo to sie przed wyborami ,a swoja droga wspolczuje Nauczycielom i uczniom ze maja takiego wybuchowego szefa

  65. No widzisz. Radna nie dała sobie pluć w twarz i nie udawała że deszcz pada. Nie stuliła kity. Wykazała głupotę burmistrza i brak jego wiedzy i kompetencji. Damscy bokserzy polityczni myśleli że mogą politycznie bić kobietę ale kobieta ich znokautowała. Ci goście gdyby byli prawdziwymi facetami powinni teraz przyjść na sesje z bukietem kwiatów i powiedzieć: Pani Janino, przykro nam. Przepraszamy. Ale ci damscy bokserzy nie mają HONORU.

  66. #106
    [quote]bokserzy polityczni[/quote] wezmą ''sole trzeźwiące'' przekonani,że -ŻE poco ta awantura!
    Tu nie chodzi o HONOR lecz o przyzwoitość..Nie ''szafujmy'' słowami aby ich nie wyświechtać !

  67. Przecież to radną zaatakowano i przez rok podtrzymywano kłamstwo o własności hali. Kobieta wykazała anielską cierpliwość znosząc komentarze na ten temat.
    Gdyby to mnie tak potraktowano to dopiero zobaczyłbyś co oznacza wybuchowy charakter.

  68. Ajwaj ta nasza Dęba,ojoj ta nasza władza…A może by tak zmienić nazwę naszego miasta na:ŚMIECHOWICE,to będzie chyba bardziej na miejscu.:D

  69. Odsluchalem nagranie z sesji bo artykul jest tendencyjny i wybiorczy,i powiem tak ze WSTYD mi ze moje dziecko chodzi do szkoly tej radnej co nie panuje nad emocjami i rzuca falszywe oskarzenia:o

  70. Nic prostszego jak wysłuchać nagranie z sesji, które jest na stronie urzędu. To wyrobisz sobie własne zdanie i nie będziesz musiał tworzyć fikcji.

  71. Ja też przesłuchałem nagranie z sesji. Radna zgłosiła punkt dotyczący własności hali do porządku obrad i radni z "naszego samorządu" zagłosowali przeciw wprowadzeniu tego punktu. Dlaczego?
    Temat był omawiany na końcu sesji.
    Wymiana wypowiedzi jest zacytowana w tekście. Nie jest tendencyjna, oddaje cały sens sprawy.
    Czekam na sesję następną i wypowiedź radczyni. Czy broniąc burmistrza weźmie winę na siebie?

  72. Burmistrz stracił grunt pod nogami. Myślał, że Luberę zastraszy kłamliwą opinią i ją zniszczy. Ale trafił na mądrego i odważnego przeciwnika. Jestem pod wrażeniem tego jak radna walczy o swoje prawa, jestem z Panią:)

  73. [quote]Ja też przesłuchałem nagranie z sesji. Radna zgłosiła punkt dotyczący własności hali do porządku obrad i radni z "naszego samorządu" zagłosowali przeciw wprowadzeniu tego punktu. Dlaczego?
    Temat był omawiany na końcu sesji.[/quote]

    Bo na początku sesji jeszcze są mieszkańcy, pracownicy gminy oraz dziennikarze. Radni burmistrza nie chcieli aby jego nieudolność została wykazana przy świadkach. Do końca sesji mało kto zostaje na sali.

  74. Widze ze jestes mistrzem w agitacji ,radna Lubera musi poniesc konsekwencje za slowa oszczercze wypowiedziane pod adresem Burmistrza i Radczyni , bo tak sie nie zachowuje dyr szkoly i radny

  75. Widzę że jesteś mistrzem w agitacji, burmistrz Ordon i radczyni muszą ponieść konsekwencje za słowa oszczercze wypowiedziane pod adresem radnej Lubery, bo tak się nie zachowują ludzie honoru, pełniący funkcje publiczne.

    [b]W II RP Ordonowi przekazano by pistolet i kulę po czym wszyscy wyszliby z sali. Ludzie honoru wiedzieli co trzeba było zrobić. Jakby nie wiedział już kint nigdy nie podał by mu ręki. Nie istniałby społecznie. [/b]

  76. Radna nie dała sobie pluć w twarz i nie udawała że deszcz pada. Nie stuliła kity. [b]Wykazała głupotę burmistrza i brak jego wiedzy i kompetencji. Damscy bokserzy polityczni myśleli że mogą politycznie bić kobietę ale kobieta ich znokautowała[/b]. Ci goście gdyby byli prawdziwymi facetami powinni teraz przyjść na sesje z bukietem kwiatów i powiedzieć: "Pani Janino, przykro nam. Przepraszamy". Ale ci damscy bokserzy nie mają HONORU.

  77. No to w tym przypadku mamy jasność
    Radna nie złamała prawa.Nie gospodarzyła na mieniu gminnym.
    I za bezpodstawne oskarżenia powinna być przeproszona – ale tego się po Ordonie i reszcie nie spodziewam.
    A co ze sprawą pana Flisa on zdaje się nie udowodnił swojej niewinności. I co z tym zrobi Ordon i reszta rady !!!!

  78. Flis jako prezes OSP i radny gminy wynajmował remizę będącą własnością gminy, czyli gospodarzył na mieniu gminnym. Niewinną Luberę zaatakowano, a winnego Flisa nie ruszono.

  79. Flisa nie ruszono bo to lojalny radny burmistrza. Robił mu kampanię wyborczą w remizie. Zresztą spotykał się tam Nasz samorząd. Ludzie wiedzą o tym.

  80. (a ten swoje..)[quote]Burmistrza i Radczyni[/quote]
    #118 co to jest [quote]Radczyni[/quote]? Czyni rady czy co? Może Kraj Rad czyni? Oświeć.

  81. Nie chodzi o to aby się zastrzelił. Mówa o pewnych honorowych zasadach jakich ten człowiek zwany potocznie burmistrzem ( co widać po tej intrydze) nie ma.

    Pan Flis mówił w mediach, o tym że za wynajem remizy odpracowywano… A więc zachodziła wymiana barterowa która jest formą DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. W tym przypadku była to wymiana barterowa na mieniu gminy. Dlaczego ta sprawa jest zamieciona pod dywan?

  82. Nie jest zamieciona, Radny juz nie jest Komendantem ,wpusc do glowy wiadomosc ze albo dymisja z radnego,albo dymisja z funkcji ,tak staniowi prawo ;)

  83. Widzę, że jesteś zorientowany. To mam 2 pytania:
    – czy Flis był komendantem w momencie objęcia funkcji radnego?
    – jaką opinię w sprawie Flisa wydał radca urzędu?

  84. do # wesoło mi:
    Tak zero-jedynkowo: Czy Radny Jan będąc Radnym i Komendantem złamał prawo wynajmując remizę OSP w Dębie -tak, czy nie?

  85. Radny ma 3 miesiące od wyborów na rezygnacje z funkcji. Jeśli przekroczy ten termin to wówczas traci mandat. Nie ma tak, ze 2 lata łączy dwie funkcje których nie może a potem zrzeka się jednej z nich…. Traci mandat!!! Odsyłam do Ustawy o samorządzie. Także sprawa jest aktualna!!!!!

  86. Jaki komendant
    Taka funkcja w OSP nie istnieje
    no chyba że komendant gminny
    U siebie w OSP może być prezesem viceprezesem-naczelnikiem viceprezesem itd. – odsyłam do statutu wzorcowego osp

  87. Po co tyle szumu,Jan jako radny jest wieczny jak Włodzimierz Ilicz.
    Zobaczycie że następne wybory wygra z kretesem.
    Pokażcie mi drugiego takiego radnego który może z nim konkurować pod względem ilości kadencji zasiadania w radzie.

  88. Ordon kolejny raz się skompromitował. Co za gość… Własność na podstawie mapek będzie określał…Tyle lat być w urzędnikiem i niczego się nie nauczyć?

  89. Widze ze ludzie ratusza to sam KRYSZTAL,zadnego nigdy PRAWA nie zlamali ,to jest ZLOTO godne nasladowania i pewnie w kompani wyborczej ze zbolala mina beda glosic jak to P. radna Burmistrz skrzywdzil ,OBLUDNICY NA POTEGE:o

  90. Atakujesz radną Luberę wobec której przygotowano "kłamliwą opinie" i kobieta musiała się rok bronić. Sam byłeś wśród tych którzy pisali kłamstwa. Dzisiaj gdy całą intryga wyszła na jaw i wytknięto burmistrzowi oraz jego radcy prawnemu brak profesjonalizmu dalej próbujecie ( Ty i ludzie z Twojej bandy) udawać, że nic się nie stało, że Wiesiu jest wspaniałym wodzem. I to się właśnie nazywa obłudą.

    Ordon przyznał Luberze racje. Teraz powinien ją jeszcze przeprosić. Z kolei radca – jak zapowiedział burmistrz – będzie tłumaczyć się radnym na sesji Rady.

  91. #147 nie wytknieto a oskarzono a to jest roznica w prawie ,ale twoj widac umysl jest za maly aby to pojac i dla mnie jestes pospolitym SMIECIEM JAK RADNYCH NAZYWASZ BANDA i jeszcze jedno dlaczego czekala ROK? nie mogla pojsc do SADU i na drodze SADOWEJ DOCHODZIC TEJ DOZNANEJ KRZYWDY,nie zrobila tak bo czekala az Powiat zamiecie sprawe pod dywan

  92. Jak Ordon oskarża to jest dobrze, ale jak Ordona oskarżają to jest źle? To się właśnie nazywa OBŁUDA. Gratuluje podejścia.

    Co to znaczy zamieść pod dywan? Konkretnie, proszę. Jaki ruch wykonał Powiat? Podziel się rewelacjami.
    Póki co spod dywanu wystaje sprawa radnego Flisa….

  93. Czy ktoś wreszcie mi odpowie?

    [b]Czy pan Ordon jako osoba która była sekretarzem gdy budowano halę nie wiedział czyja jest działka i stojący na niej budynek? Czy pan Ordon jako burmistrz 2 kadencji nie wiedział jakim majątkiem dysponuje???? Nie wiedział, że ta hala nie stanowi majątku gminy??? [/b]

    Nie jestem zwolennikiem Pana Ordona, ale nie uważam by był aż tak…. nie mądry. A skoro jednak uznajemy go za człowieka myślącego to dochodzimy do smutnych wniosków, że… znał sprawę od samego początku. Po co więc ten kabaret???

  94. Jako wieloletni pracownik oswiaty w dębie uważam że takiego radnego jak jan Flis nie powinno się wybierać z prostej przyczyny .brak jakiegokolwiek swojego zdania i brak troski o wyborców.

  95. Rok temu wyszło na jaw, że Flis złamał prawo i powinien stracić mandat radnego. Aby go uchronić burmistrz uciekł się do intrygi i postanowił zaszantażować Luberę kłamliwą opinią że to ona łamie prawo. Wszystko po to aby odciągnąć uwagę od Flisa. Ponadto wydano drugą opinię o Flisie, że on jest w porządku.
    Gdy wyszło na jaw, że burmistrz kłamał w sprawie Lubery, a do tego ona domagała się upublicznienia kłamstwa, burmistrz nie odpowiadał na pytania na sesji a przewodniczący nie odpisywał na pisma radnej. Winny Flis czym prędzej opuścił stanowisko prezesa OSP.
    Wesoło mi – miłej kolacji w remizie

  96. Dobre,jedziecie po Flisie,wylewacie pomyje na burmistrza.Rechocecie i skrzeczycie jak żaby na wiosnę.To może wartałoby również porechotać nt. echa wypowiedzi radnego M.Ostapko w sprawie wizyty przedstawicieli Ukrainy w Nowej Dębie.Zamieciemy skutki wypowiedzi pod dywan?

  97. Ja bym porozmawiał o jednym z kandydatów na radnych w ostatnich wyborach (nie dostał się). Było by także bardzo ciekawie. W stylu dla niego charakterystycznym ocenilibyśmy jego postać – równie ostro i niesprawiedliwie z takim samem pokładem żółci i agresji – jak on raczy wypowiadać się o innych. Zamieciemy skutki jego wypowiedzi pod dywan?

  98. Post 162 okazał się bardziej trafiony bo dałeś się podpuścić.
    [quote]Prawdy,półprawdy,niedomówień które wygodne są tylko dla niego[/quote] Taaa? Konkrety. Przykłady! Bo póki co półprawdy i niedomówienia to twoja taktyka, chociaż powiem cytatem
    [quote]nie jestem żdziwiony gdyż to takie typowe dla Was[/quote]

    O banderowcach w "Tygodniku Nadwiślańskim". Trzeba czytać prasę a nie żyć tylko plotkami zasłyszanymi na ulicy oraz tymi które sam puszczasz.
    [url]http://nadwislanski.pl/2012/08/31/ciag-dalszy-nowodenskiego-skandalu-dyplomatycznego-wladze-gminy-poprosza-ukraincow-o-wyjasnienia/[/url]

    A o niedoszłym radnym zacznie się zaraz mówić z takim samym szacunkiem jak on mówi o obecnych.

Skomentuj ziemianin Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here