Progam kształcenia zawodowego w ZS Nr 2

6

Modułowe programy kształcenia zawodowego w ZS Nr 2 w Nowej Dębie


Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Nowej Dębie od roku 2010/2011 wdrażać będzie modułowe programy kształcenia zawodowego.

Zespół został zakwalifikowany do udziału w projekcie „System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających modułowe programy kształcenia zawodowego”, realizowanego od 2009r. przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie.

Założeniem modułowego programu kształcenia zawodowego jest przede wszystkim poprawa efektywności i jakości kształcenia zawodowego oraz lepsze dostosowanie kompetencji absolwentów do oczekiwań pracodawców.

Dla przypomnienia informujemy, że Zespół Szkół Nr 2 szczyci się 50 – letnią tradycją istnienia. W ramach Zespołu funkcjonują szkoły młodzieżowe i szkoły dla dorosłych. Od roku 2010/2011 uruchomiono m.in. nowe kierunki nauki, jak np. technik pojazdów samochodowych, klasa proobronna Liceum Ogólnokształcącego, operator obrabiarek skrawających CNC oraz ślusarz z możliwością praktycznego przygotowania do uzyskania dodatkowych uprawnień spawacza w zasadniczej szkole zawodowej.

Szkoła uczestniczy w projektach europejskich takich jak m.in.: Comenius i Euroscola

Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu
Fot.: Zenon Rozenbajgier

6 KOMENTARZE

  1. Teraz szkoly bija sie o uczniow, stad te artykuly to ZS1, a to znow ZS2. W dobie kryzysu rodziny, gdzie przyrost naturalny jest ujemny, to normalka. Nie rozumiem wiec ludzi, ktorzy ida teraz studiowac na uczelniach po ktorych zostaje sie belfrem! Ludzie nie bedziecie miec po tym pracy!

  2. Gdy czytam o modułowym kształceniu to mnie skręca. Już dosyć psucia naszej edukacji!
    BTW. Osobiście (chyba) coraz mniej rozumiem ludzi którzy idą studiować.

  3. Studia nie jeżeli ktoś chce iść na studia ot tak "bo wszyscy idą' albo "no bo trzeba" to niech lepiej idzie do "Zety" przynajmniej będzie miał prace.

Skomentuj Fan Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here