iTV WISŁA: INWESTYCJE W SZPITALU POWIATOWYM W NOWEJ DĘBIE FILM

33
Fot. Nowe władze Szpitala zapewniają, że dążą do zwiększenia atrakcyjności Szpitala

W Nowej Dębie prowadzona jest rozbudowa szpitala powiatowego. W ramach pierwszego etapu dużego projektu powstaje nowe skrzydło lecznicy. Swoje miejsce znajdą tam między innymi izba przyjęć, pracownie szpitalne oraz centralna sterylizatornia. Władze powiatu tarnobrzeskiego chcą także rozpocząć współpracę z Ministerstwem Obrony Narodowej. Wszystko to ma doprowadzić do rozwoju lecznicy. Zapraszamy do obejrzenia.

33 KOMENTARZE

  1. I po co jak nie ma kto leczyć,lekarze rodzinne to porażka a reszta nie lepsza , wewnętrzny to obserwatorium psychiatryk dla starających się o rentę . Jak człowiek chory to Rzeszów . Dentysta prywatnie to samo ortopeda, dermatolog .powinni zamknąć cały ten szpital przecięż tam nie leczą.

  2. Na szczęście od wielu lat nie musiałem korzystać z opieki szpitala, natomiast z poradni przyszpitalnym i owszem. Rejestracja działa sprawnie i kompetentnie, personel lekarski i pielęgniarski również super. Ale żeby nie było że jest tak super to jednak rzuca się w oczy ogromne marnotrawstwo czasu pacjentów, poświęconego na wizytę w tych poradniach. Bo pomimo że każdy pacjent jest umawiamy na konkretną godzinę to ludzie nauczeni doświadczeniem nie egzekwowania tych terminów przez personel,wszyscy praktycznie przychodzą kiedy chcą. I kto jest ostatni w kolejce? No nie ten kto przyszedł na umówioną godzinę tylko ten kto przyszedł ostatni. Nikt z personelu nie kontroluje kto wchodzi i z której godziny. Pomimo zgłaszania tego administracji szpitala i obietnic poprawy nic się w tej sprawie nie zmieniło od kilkudziesięciu lat. Jest to moim zdaniem swoistą wizytówką tych poradni bo nigdzie indziej nie spotkałem się z takim systemem kolejkowym. I w normalnym kraju nikt by nie dopuścił do tego, by ludzie którzy urywają się z pracy, lub zamykają firmę albo szukają kogoś na zastępstwo by przyjść na wizytę do poradni siedzieli tam więcej niż jest to konieczne, bo w tym czasie mogli by pracować czyli wytwarzać to słynne PKB dla tego wspaniałego kraju o które niby tak wszyscy zabiegają. Jeśli takich poradni jest w Polsce więcej, a myślę że jest to pomyśl ile pieniędzy i zasobów jest marnowanych każdego dnia?

    • Wszystko to prawda, a trzeba jeszcze dodać, że w upalne dni i podczas przyjęć kilku różnych lekarzy z powodu nadmiernej ilości pacjentów i specyficznego zapachu można nabawić się tam innych chorób. Jak za cowida, wpuszczali kilka osób, a reszta stała na zewnątrz. Co do przychodzenia na określoną godzinę, to akurat w tej przychodni nikt nie zapanuje, bo ludzie chodzą na RTG, albo „tylko na zastrzyk lub zmianę opatrunku” i wracają i robi się zamęt.

    • Tylko w przychodni babuszki moga ze soba pogadac dlatego przychodza rano i maja w nosie jakies tam godziny

    • Ale oddział ginekologiczno- jest pelen pochwały i lekarze jak i pielęgniarki są bardzo mili i uprzejmi leżałałam tam i naprawdę To najlepszy oddział na całym podkarpaciu, pozdrawiam cały oddział Lekarzy i Panie pielęgniarki jesteście the Best. Oddział chirurgiczny też jest ok

    • Aby tak było potrzebna jest determinacja i konsekwencja pracowników szpitala. Lekarz przyjmuje wg. kolejności która dostaje z rejestracji. Ale problem jest w tym że zarówno lekarzowi jak i personelowi na tym nie zależy. Przecież pacjenci są „w potrzebie” to i tak przyjdą i najwyżej popsioczą.
      Po co nad tym pracować jak można się spotkać ze złą ocena pracy personelu przez pacjentów w różnych ankietach.
      Dyrekcja nie czyta uwag wnoszonych przez pacjentów.
      Może powrót do „przeszłości” i wprowadzić…….. bloczki z numerami. XXI wiek i takie pomysły z lamusa.

  3. ….bo nigdzie indziej nie spotkałem się z takim systemem kolejkowym…
    Bo i nigdzie indziej nie byłeś,taka jest prawda.Przykład pierwszy z brzegu,przychodnie przyszpitalne Szpitala Klinicznego nr.2 w wymienionym przez Ciebie Rzeszowie,przychodnia Puls w Nowej Dębie…..wymieniać dalej?
    Więc Ty nam tu nie pie….dol

    • Masz mnie!!!!. Wygrałeś. A skoro wszędzie tak jest to lepiej niech tak zostanie. Ot całe polskie myślenie. Dlatego w tym kraju musi być źle bo ludzie mają złe myślenie, robią źle i nie widzą w tym problemu no bo wszyscy tak robią.
      PS: W którym miejscu pisałem o Rzeszowie?

  4. natomiast rejetracja w przychodni lekarzy rodzinnych jest do niczego. Kobita tam pracujaca nie odbiera telefonow. Przychodnia ta obsluguje cala gmine, a nie kazdy dysponnuje wlasnym pojazdem

    • Ta rejestracja to pomysl z PRL-U ,kazdy lekarz ma Pielegniarke ktora powinna odbierac telefony od pacjentow zarejestrowanych u danego Lekararza, tak jest na Swiecie no ale tu jest POLSKA, TU JEST POLSKA

    • Fakt, nie wymieniłeś,moja wina więc zwracam honor.
      Odnośnie kolejek i przestrzegania godzin przyjmowania lekarzy w przychodniach specjalistycznych.Pacjent to punkt i im więcej tych punktów tym więcej zarobi lekarz a przy nim przychodnia.Gdyby były przestrzegane godziny przyjęć bardzo ściśle,według procedur to zgodnie z tymi procedurami ilu pacjentów przyjąłby lekarz w czasie kilku,ściśle określonych godzin przyjmowania przyjmowania w poradni??Im więcej zamętu w z kolejką tym więcej pacjentów zostanie przyjętych,czytaj zaliczonych więc tym większa kasa płynie z tego tytułu.
      Pacjent pyta lekarza w poradni:
      Panie doktorze, przejdzie?
      Tak,na rodzinę,następny proszę!
      Tak to wszędzie działa.

    • ,,Kobita tam pracujaca nie odbiera telefonow.”
      Zatrudnij się na tym stanowisku.Będziesz jednocześnie wpisywał/ła pacjentów w rejestr,wyjmował/ła kartoteki i zanosił/ła je do gabinetów lekarskich i jednocześnie odbierał/ła telefony.Zwróć uwagę ile jest rejestratorek w poradniach specjalistyczny przy szpitalu.A i to błyskawicznie nie uzyskasz połączenia.Więc ty mi tu nie….spokojnej niedzieli.

    • i tak jest od wielu lat. ale kto sie tym przejmuje.dzis zeby sie leczyc to trzeba byc zdrowym,lub bogatym.

  5. Tak,kiedy wreszcie ci lekarze rodzinni zaczną naprawdę interesować się tym z czego żyją ,czyli pacjentami.O skierowanie na badania które powinni zlecać trzeba się upominać, i wtedy obraza bo ty się lepiej znasz.Aby tylko odwalić pacjenta od siebie np.kierując go do szpitala albo wysyłając do specjalisty .Niech szuka prywatnie albo czeka miesiącami.Recepty wypisywane na 100 procent bo po co sprawdzać czy nie należy ci się bezpłatnie lub poszukać zamienników.Cała ta przychodnia na JP ll to masakra.

  6. TY MI TU z 9.02 ; jestes pracownikiem tej rejestracji? Co to za stanowisko? Jak tylko sie zwolni bede sie starac o nie. Napewno pacjeci beda zadowoleni tak jak kiedys za poprzednich rodzinnycch.

    • W pierwszej kolejności proszę nauczyć się czytać i pisać poprawnie.Nieuk Twojego pokroju nie nadaje się nawet to ,,jazdy” na miotle a co dopiero do pracy w rejestracji i kontaktu z pacjentami.

  7. KKKK naprawde nie zrozumiales o co chodzi ANONIMOWI? Ciebie KKKKakusiu jeszcze bardziej ciezko rozszyfrowac! Moze obydwaj idzcie po wiedze.

    • Anonim idiotow nie da sie zrozumiec a glupota twoja jest jak wszechswiat nieskonczona od ciebie wiedza sie odbija widzac zgube w czarnej dziurze ktora znajduje sie w twoim mozgu

  8. Zamiast się kłócić kto ile czeka w kolejce lepiej pomyślnie kogo za pieniądze MON będą tam leczyć skoro w N.D. ma na stałe stacjonować oddział UK…?

  9. Kłócicie się o tak nie istotne rzeczy a czy ktoś pomyślał że jakby pani rejestratorka odebrała telefon to starsi ludzie i powaznie chorzy nie musieli by czekać od 8 bo później już pani nie zarejestruje na ten dzień.Czasem mozna i 3 godz bo w niektóre dni lekarz przychodzi o 9.30.i naprawdę nikt nie widzi problemu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here