13-06-2013
Od 13 czerwca dotychczasowa Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba została przeniesiona na parter budynku UMiG (do dawnego punktu wyrobu pieczątek i usług ksero). Nowe biuro nosi nazwę: BIURO OBSŁUGI KLIENTA.
Biuro Obsługi Klienta usytuowane na parterze ułatwi dostęp do urzędu. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu MiG. W BOK można pobrać wszelkie druki i formularze, składać pisma, wnioski, dokumenty przetargowe oraz uzyskać informacje o sprawach załatwianych przez urząd (osobiście lub pod nr telefonu +48 15 846 26 71).
Przypominamy, że na budynku Urzędu (przy wejściu głównym od strony ul. Rzeszowskiej) jest zamontowany dzwonek przeznaczony dla osób mających trudności z dostaniem się na piętra Urzędu. Po naciśnięciu dzwonka przyjdzie pracownik,który pomoże w załatwieniu sprawy.
Mając na uwadze konieczność zapewnienia pierwszego kontaktu z osobami doświadczającymi trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, Urząd jest przygotowany do świadczenia pierwszego kontaktu z tymi osobami. Pracownikiem przeszkolonym w tym zakresie jest Krystyna Konefał, pracująca w Biurze Obsługi Klienta (parter, tel. +48 15 846 26 71, faks +48 15 846 51 37, e-mail: gmina@nowadeba.pl), która ukończyła kurs elementarny z Systemu Językowo-Migowego organizowany przez Polski Związek Głuchych.
UMIG
Fantastycznie, a gdzie winda?
winda jest na parterze
Bardzo dobre rozwiązanie
A to zdjęcie to z monitoringu tego pomieszczenia?
Zdjęcie wykonał Letajici Cestmir – czeski batman
Tak tak to dobry pretekst żeby zatrudnić kolejną znajomą osobę, na pięterku wystarczyła jedna osoba w biurze obsługi klienta , a na parterku już widzę że niezbędne są dwie… sprytne
i tak ma byc ale ciebie nie zatrudnia po prostu nie dla psa kielbasa
Jedna będzie szprechać w języku suahili a druga od tych co nie mówią czyli migowym
juz dziwne komentarze nie na temat