Nowe Biuro Obsługi Klienta w Urzędzie

9

13-06-2013

Od 13 czerwca dotychczasowa Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba została przeniesiona na parter budynku UMiG (do dawnego punktu wyrobu pieczątek i usług ksero). Nowe biuro nosi nazwę: BIURO OBSŁUGI KLIENTA.

Biuro Obsługi Klienta usytuowane na parterze ułatwi dostęp do urzędu. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu MiG. W BOK można pobrać wszelkie druki i formularze, składać pisma, wnioski, dokumenty przetargowe oraz uzyskać informacje o sprawach załatwianych przez urząd (osobiście lub pod nr telefonu +48 15 846 26 71).

Przypominamy, że na budynku Urzędu (przy wejściu głównym od strony ul. Rzeszowskiej) jest zamontowany dzwonek przeznaczony dla osób mających trudności z dostaniem się na piętra Urzędu. Po naciśnięciu dzwonka przyjdzie pracownik,który pomoże w załatwieniu sprawy.

Mając na uwadze konieczność zapewnienia pierwszego kontaktu z osobami doświadczającymi trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, Urząd jest przygotowany do świadczenia pierwszego kontaktu z tymi osobami. Pracownikiem przeszkolonym w tym zakresie jest Krystyna Konefał, pracująca w Biurze Obsługi Klienta (parter, tel. +48 15 846 26 71, faks +48 15 846 51 37, e-mail: gmina@nowadeba.pl), która ukończyła kurs elementarny z Systemu Językowo-Migowego organizowany przez Polski Związek Głuchych.

UMIG

9 KOMENTARZE

  1. Tak tak to dobry pretekst żeby zatrudnić kolejną znajomą osobę, na pięterku wystarczyła jedna osoba w biurze obsługi klienta , a na parterku już widzę że niezbędne są dwie… sprytne

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here