[FILM] Gość INFO: Łukasz Wargacki

13

06-02-2012r.


GOŚĆ INFO: Łukasz Wargacki

Łukasz ma 21 lat. Urodził się z porażeniem mózgowym. W wyniku choroby jego poruszanie się było znacznie utrudnione. Dzięki zaangażowaniu i ofiarności ludzi dobrej woli udało się zebrać ponad 26 tys złotych na skomplikowaną operacje Łukasza.


13 KOMENTARZE

  1. szkoda, że nie można zobaczyć jak On teraz stawia kroki. Ale cierpliwy będę :) Fajnie, że się udała operacja. Łukasz- fajny z Ciebie chłopak

    0
  2. Wielki szacunek należy się dla organizatorów akcji. To chyba pierwsza taka w Nowej Dębie odkąd żyję, a mam już dwadzieścia parę lat. Nie znam Łukasza osobiście, ale fajnie popatrzeć na człowieka z pasją, którą ją realizuje mimo przeszkód, zamiast jałowego spijania browarów pod klatką. Dużo zdrowia chłopakowi życzę, a Nowej Dębie więcej takich inicjatyw.

    0
  3. Łukasz dużo wytrwałości !!! Udanej rehabilitacji !
    Powodzenia !!!
    A dla organizatorów podziękowania, dla wymienionych i nie tylko.
    Dziękujemy, więcej takich ludzi na tym świeci, a ten świat będzie o wiele lepszy.

    0
  4. Oglądając ten reportaż na emigracji wręcz nie moge uwierzyć że w Nowej Dębie znajdują sie ludzie którym nie jest obojętny los innych, a w naszym mieście to dość powszechna praktyka. Jestem zadowolony że młody wraca do zdrowia że wszystko się udało i że postanowił nam powiedzieć to na forum.

    Pozdro Lukasz, pozdro Marek, dzieki wam można się zastanowić czy aby napewno nie ma po co wracać do ND.

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here