[FILM] Ufaj , ale sprawdzaj! Zaproszenie na spotkanie

1

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Nowej Dęby podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, których powodem są nieetyczne działania przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych. Scenariusz zazwyczaj jest podobny – abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora – a w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Niestety, o tym, że dokonał niekorzystnej dla siebie zmiany dowiaduje się przeważnie dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym – kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej i „lepszej” umowy.

Harmonogram najbliższych spotkań:
25 lipca – Nowa Dęba
Samorządowy Ośrodek Kultury, ul. Żeromskiego 2
godz.11.00

1 KOMENTARZ

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here