Turniej Piłki Siatkowej

5

REGULAMIN TURNIEJU

* 1. Cel imprezy: propagowanie piłki siatkowej w środowisku lokalnym.


* 2. Organizatorzy: Samorządowy Ośrodek Sportu i Rekreacji w Nowej Dębie
oraz Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Dęba

* Termin zgłoszeń: do 14.10.2010 r. (czwartek) do godz. 15. Zgłoszenia na kartkach z nazwą drużyny i składem prosimy składać w siedzibie SOSiR lub przesłać na adres: sosir@nowadeba.pl

* Losowanie odbędzie się 14.10.2010 r. (czwartek) o godz. 1900 (kawiarenka SOSiR) Prosimy o wydelegowanie 1 przedstawiciela drużyny na losowanie.

3. Termin i miejsce rozegrania turnieju:
16.10.2010 r (sobota) – godz. 9 – hala Zespołu Szkół nr 1 w Nowej Dębie

* 4. Warunki Uczestnictwa: Drużyny liczą min. 6, a max. 12 zawodników.

* Każda drużyna musi posiadać w swoim składzie, co najmniej 1 zawodniczkę (kobietę) spełniającą wszystkie warunki regulaminu, która musi rozegrać przynajmniej 1 pełnego seta w każdym meczu.
* Do składu drużyny może być powołany zawodnik (lub zawodniczka), który ukończył 21 lat (biorąc pod uwagę rok urodzenia). W każdej drużynie dopuszcza się udział jednego zawodnika (lub zawodniczki), poniżej 21 lat, musi on jednak mieć ukończone 18 lat.
* Zawodnik (lub zawodniczka) powołany do składu drużyny musi być związany z miastem lub gminą Nowa Dęba poprzez miejsce zamieszkania lub miejsce pracy, miejsce urodzenia, posiadanie rodziny itp.
* Do składu drużyny nie można powołać zawodnika (lub zawodniczki) czynnie grającego w siatkówkę lub zgłoszonego do PZPŚ.
* Zawodnik (lub zawodniczka), który został powołany do składu jednej drużyny i został wprowadzony na boisko, nie może być powołany do składu innej drużyny.
* Zmiany składów drużyn mogą być dokonywane maksymalnie do pierwszego meczu danej drużyny.
* Do reprezentowania interesów drużyny związanych z turniejem upoważniony jest tylko kapitan lub kierownik drużyny.
* Zawodnicy (oraz zawodniczki) powołani do drużyny winni posiadać jednakowe stroje.
* Dopuszcza się nie ograniczoną ilość zmian w czasie meczu, zmiany mogą być dokonywane po zakończonej akcji.

* 5. Przepisy i punktacja: Zawody rozegrane zostaną zgodnie z niniejszym regulaminem. Pozostałe zasady, które nie zostały ujęte w niniejszym regulaminie stosowane będą zgodnie z przepisami PZPS.
* Zgłoszone drużyny zostaną podzielone w drodze losowania na grupy. W grupach mecze będą rozgrywane „każdy” z „każdym”.
* Zasady uczestnictwa w półfinałach i finale zostaną ustalone w czasie losowania. Spotkania będą rozgrywane do dwóch wygranych setów,
* Seta (z wyjątkiem 3 seta – decydującego) wygrywa zespół, który pierwszy uzyska 25 punktów z różnicą minimum dwóch punktów. W przypadku równości 24:24, gra jest kontynuowana aż do uzyskania różnicy dwóch punktów (26:24; 27:25;…).
* W przypadku 1:1 w setach decydujący set rozgrywany jest do momentu uzyskania przez jeden z zespołów 15 punktów z różnicą minimum dwóch punktów Sposób punktacji meczów:
* wygrana – 3 punkty
* przegrana – 0 punktów
* walkower – minus 3 punkty oraz strata dwóch setów do zera O kolejności miejsc w grupach decydują:
* większa ilość zdobytych punktów,
* lepszy stosunek setów,
* lepszy stosunek \\\”małych punktów\\\”

* 6. Nagrody: Każda uczestnicząca drużyna otrzymuje dyplom,
* Pierwsze trzy drużyny otrzymują statuetki.

* 7. Postanowienia końcowe: Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach, jak również nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałe podczas rozgrywek zdarzenia losowe powodujące szkody na zdrowiu i mieniu zawodników.
* Zawodnicy dokonują wszelkich ubezpieczeń we własnym zakresie.
* W sprawach niejasnych ostateczną decyzję podejmują organizatorzy.


Informacji na temat turnieju udzielają:

* Adam Szurgociński – tel: (15) 846 52 25 / 609 813 665
* Julian Zięba – tel: (15) 846 35 32/ 507 057 033

Adam Szurgociński

5 KOMENTARZE

  1. Dlaczego turniej teraz ??? Dlaczego nie w listopadzie albo grudniu?? Zawsze były to zawody mikołajkowe…. ku…a wybory idą czy co??? POGRAŁEM…

    0
  2. Hihi to jakiś żart. Dopiero zaczęliśmy grać po przerwie wakacyjnej a tu turniej…ciekawe ile drużyn będzie. Porażka, no ale lepiej teraz zrobić turniej niż przesunąć wybory.

    0
  3. jakoś tak cicho o tym turnieju było … a tak jakby bylo wiadome wcześniej to ja bym chetnie zagrała a tak to za późna pora do zebrania ekipy … ;(( buuu

    0
  4. zaczynają przeginać !!! co roku był turniej w grudniu " o puchar burmistrza " a drugi luty marzec tytułowany " o puchar przewodniczącego rady " po co robić takie dziadostwo na silę? zgłosi się 4 drużyny i po turnieju..

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here