Z przymrużeniem oka

16


ARTYKUŁ POWSTAŁ W CELACH HUMORYSTYCZNYCH

Z przymrużeniem oka: W poszukiwaniu WESTERPATTE

Skandal ! Krzyczą zbulwersowani mieszkańcy przy ulicy Jana Pawła II w Nowej Dębie. Od kilku dni nie mogą normalnie dotrzeć do swoich domów. Uniemożliwia im to postawiony niedawno znak C-5 nakazujący im poruszanie się prosto na skrzyżowaniu.

Wracając z zakupów muszę iść okrężną drogą, by nie złamać przepisów– mówi rozżalona pani Krystyna (45 l.) mieszkanka feralnego blokowiska. Ludzie udający się do kiosku Pani Wierzbickiej (? l.) po poranną gazetę są załamani – Toż to, jak to? Mieszkam tu 40 lat i zawsze się tędy chodziło- komentuje zniesmaczony pan Waldek (68l.), rencista.
Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie komendant Straży Miejskiej Mieczysław Nalepa (43 l.) wydał swoim podwładnym polecenie, aby w początkowym okresie obowiązywania nowej organizacji ruchu pieszych nie karać ich, a jedynie stosować pouczenia. Odmowy komentarza udzielił burmistrz Wiesław Ordon (47 l.)

Dziennikarze z Pionu Dochodzeniowo-Śledczego Wydziału Skandali i Sensacji InfoNowaDeba.pl ujawnili, że tajemniczy znak C-5 prowadzi na przysłowiowe Planty, gdzie znajduje się nowo postawiona tablica informacyjna.

Po jednym głębszym…. Po głębszym zbadaniu sprawy nasi technicy dokonali sensacyjnego odkrycia. Major Jan Gryczman, jak informuje tablica, działał „ w środowisku weteranów-obrońców Westerpatte”, a nie jak dotąd sądzono Westerplatte. W poszukiwania zaginionej literki „L” włączył się Bogusław Wołoszański z programu „Sensacje XX-wieku”.

Na tym nie koniec. Ekipa telewizyjna miała problem z dotarciem na … no właśnie! Gdzie?
Na tablicy informacyjnej znajdują się dwie różne nazwy tego samego placu: a) Plac Majora Jana Gryczmana; b) Plac Jana Gryczmana.

Powołani przez komisję śledczą biegli na podstawie § 1 . Uchwały nr XXXV/299/09 Rady Miejskiej w Nowej Dębie z dnia 27 sierpnia 2009r. , jednoznacznie stwierdzili, że znajdujemy się na Placu majora Jana Gryczmana.
Na tym śledztwo zakończono. Protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze stron. Wnioski: Redakcja InfoNowaDeba.pl słynie z tego, że bardzo często się myli, jednak w przeciwieństwie do autorów tekstu na tablicy, nie robi tego za publiczne pieniądze.

Nowodębskie kosze na śmieci zyskują innowacyjną ochronę przed wandalami. Jako demonstrator nowatorskiej technologii stanął kosz przy Samorządowym Ośrodku Kultury (30 l.).

Autorzy pionierskiego rozwiązania wykorzystali drut ocynkowany o średnicy od 2mm do 3,5mm, powlekany wysokiej jakości PCV. Dzięki temu uzyskano wysoki wskaźnik skuteczności ochrony przed przysłowiowymi chuliganami, którzy przy próbie ataku kosza nogą, odbijali się od siatki i upadali na plecy. Nowodębski magistrat chce objąć tego typu ochroną wszystkie kosze w Nowej Dębie. Rozważa się również wprowadzenie siatki pod napięciem.

Kot Krzysztof (Miaauuu)

ARTYKUŁ POWSTAŁ W CELACH HUMORYSTYCZNYCH

0

16 KOMENTARZE

  1. Wszystko na odpierdziel. Kto ten tekst na tablicy pisał? Ile to kosztowało? A ile bezie kosztowała nas poprawka tablicy? Kto to pisał, kto to zlecił, kto za to zapłacił? Czy żaden urzędnik nie pofatygował się przeczytać tekstu przed publikacją? Gdzie jest zwykła ludzka, urzędnicza odpowiedzialność? Gdzie szacunek dla ś.p. majora Gryczmana [*]???! [b]BRAWO WIESIEK HISTORYK !!!![/b]

    0
  2. Jak ja sie w robocie pomylę ,to mnie majster za ****e od razu bierze i po premii leci,a jeden z drugim lekarz konował ,urzędnik odpowiedzialności żadnej nie ponosi i szlak jasny mnie trafia ,ze bezkarność kwitnie ,za podatki społeczne Vat podnoszą a siedzi batalia na trzech kondygnacjach i żadna pinda ,łaskawie nie raczy czytać -Kto to zlecił kto jest odpowiedzialny ponawiam PYTANIE ??????

    0
  3. No i co się tak panowie nerwujecie !
    Gryczmanowi należy się porządna tablica a nie jakiś tam plastik !
    Więc spokojnie miastowi poprawią literówkę i zrobią porządną granitową tablicę , gdzie wszyscy będziemy się bawić przy jej odsłonięciu !
    ;)

    0
  4. to ty bydle mi oszlaku ? Hamię ,dziku jebucki jak sałatkę zajadam kilich pełny chamię alkoholiku jeden ,mnie prostego człowieka atakować ,urzędasie jeden -wypraszam sobie !!!
    Pilnuj swojej roboty !!!!:@

    0
  5. #5 – aleś pojadł!
    Niby ''zabawny'' art.a jak ciśnienie podnosi..Tablica wisi od wczoraj? B) Miast chwalić – jazzzda!
    #3 – ;)/ marmur stosowniejszy!
    edit 01:40
    No nieco #5 [color=#ff3300]Chamie[/color] jesteś niekonsekwentny .. Pokrzywiony jesteś fest a od '' prostych ludzi – się odpier.. – albo -[color=#ff3300]kób sobie globós j.polski[/color] – prosty pansa..

    0
  6. Z"drugiej beki'' – pomysł z koszami na śmieci – jest jak najbardziej racjonalny! eureka!
    IMPONUJE i[color=#ff3300]zawstydza[/color] brak wyobraźni ościennych gmin,miast,regionów,makro -regionów -[size=20][b]GLOB…[/b][/size]

    0
  7. Wynika z tego, że obie nazwy placu znajdujące się na tablicy są błędne ponieważ w uchwale jest mowa o placu "majora Jana Gryczmana" ('major' pisane z małej literki) a na tablicy jest "Majora Jana Gryczmana". Wesołe to :D

    0
  8. Jak widać niektórzy mieszkańcy w Nowej Dębie naprawdę nie mają co robić…tylko popatrzeć na niektóre nowodębskie stronki czy fora internetowe. Życzę powodzenia… wystarczy, że podłapią jeden tekst i już młodzież(dorośli) mają co robić.

    0
  9. Jak widać niektórzy mieszkańcy w Nowej Dębie naprawdę nie mają co robić…tylko popatrzeć na niektóre nowodębskie stronki czy fora internetowe. Życzę powodzenia… wystarczy, że podłapią jeden tekst i już młodzież(dorośli) mają co robić.

    0
  10. [quote]Redakcja InfoNowaDeba.pl słynie z tego, że bardzo często się myli, jednak w przeciwieństwie do autorów tekstu na tablicy, nie robi tego za publiczne pieniądze.
    [/quote]

    smutne ale prawdziwe

    0
  11. A mnie zainteresował inny wątek, otóż są źródła, które podają inną datę urodzenia [url]http://www.westerplatte.pl/?a=bio67[/url] – 20 kwietnia 1898, a nie 10 listopada 1900 :|

    0
  12. [quote]A mnie zainteresował inny wątek, otóż są źródła, które podają inną datę urodzenia http://www.wester…l/?a=bio67 – 20 kwietnia 1898, a nie 10 listopada 1900 [/quote]

    Data 10 listopada 1900 r. jest datą dobrą. Nie wiem skąd wzięła się data 20 kwietnia 1898 r. Witryny poświęcone Wojsku Polskiemu w kampanii wrzesniowej zawierają wiele takich nieścisłości, wzietych z niepewnych zrodel.

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here