Nowy urzędnik od promocji gminy

36

Znamy już wyniki postępowania konkursowego na wolnego stanowisko urzędnicze do spraw promocji.

Następcą Joanny Lewickiej został mieszkaniec Tarnobrzega Paweł Antończyk. Wedle oficjalnego komunikatu Urzędu, w/w kandydat spełnił wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wykształcenie wyższe (mgr politologii, specjalizacja administracja publiczna). Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się wiedzą w zakresie obowiązujących przepisów prawnych oraz funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego.

/info

0

36 KOMENTARZE

  1. Nie rozumiem dlaczego przyjmuje sie ludzi z T-bgu na szpeca od promocji w Nowej Dębie .I proszę nie tłumaczyć że nie ma specjalistów u Nas.Norbi wywala na pysk przebierańców a my jak zawsze d.u.pa.z tyłu .

    0
  2. Niech dalej 80% popiera burmistrza …. Praca w Dębie dla ludzi z poza Dęby. Panie burmistrzu:
    1) czy ten pracownik był tak potrzebny? nie dało się panie burmistrzu scedować obowiązków na już zatrudnionych pracowników?
    2) skoro już zatrudniamy, dlaczego musi to być osoba z poza naszej gminy?

    0
  3. Brawo, Antończyk wcześniej "promował" Dziubińskiego i ten przepadł w wyborach, to i Wieśkowi pomoże :) ja się cieszę :) zmiana władzy się szykuje :)

    0
  4. Macie to co chcieliście.I na co zasłużyliście swoją postawą.ZOZ-Opatów i TSA,komunalna TBG,Gmina -TBg i TW.Strefa i zakłady-Stalowa,Sandomierz,Nisko,Rzeszów,W-wa.A wy miejscowi liżcie łapkę i na zupki do opieki.

    0
  5. a co ma wiedza w zakresie obowiązujących przepisów prawnych oraz funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego do [b]PROMOCJI???[/b] B)

    0
  6. Jak szukali kogoś na to stanowisko to nie było wielkiego booom ogłoszeń w internecie tylko jak znaleźli swojego kompana to ogłaszają wszem i wobec. aLE MYŚLICIE ŻE ONI SIE TYM PRZEJMUJĄ ZE ROBIĄ WAŁKI W ZATRUDNIANIU LUDZI ?????
    Dyrektor SOSIR Domu kultury itp ludzie namaszczeni na te stanowiska i nie do ruszenia.

    0
  7. a moje pytanie brzmi: Czym zajmuje sie pani mariola ktora bedzie przelozona tego pana od promocji??? za co ona bierze pieniadze??

    0
  8. REFERAT ORGANIZACYJNY

    ___________________________

    Kierownik – Barbara Sudoł
    telefon: +48 (15) 846 26 71 – wew. 214
    e-mail: organizacyjny@nowadeba.pl

    Referat prowadzi sprawy w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu, obsługi interesantów, organów samorządowych – Rady Miejskiej i jej komisji, jednostek pomocniczych gminy – sołectw, osiedli i ich organów wykonawczych, wyborów, referendum, załatwiania skarg i wniosków, spraw administracyjno-gospodarczych Urzędu, prowadzenia Kancelarii Ogólnej Urzędu, obsługi Sekretariatu Burmistrza, rozwoju lokalnego, [b][size=16][color=#ff0000]promocji[/color][/size][/b], współpracy z organizacjami pozarządowymi komunikacji społecznej, obsługi informatycznej.[b][/b]

    0
  9. Jak [b]promocji i komunikacji społecznej[/b], to niech się pani wytłumaczy z dezinformacji w sprawie Hetmana!
    Tylko nie asekuracyjnie.

    0
  10. Pani Maryla Siudem zajmuje się od lat współpracą z organizacjami pozarządowymi i rozwojem lokalnym. Promocja była jednostanowiskowa i zajmowała się nią Pani Joanna Lewicka a teraz będzie zajmował się Pan Paweł Antończyk

    0
  11. do #9 – dociekajac, politolog zajmuje sie doradzaniem jednostkom samorzadowym badz partiom politycznym. Od promocji jest raczej gosc po europeistyce lub stosunkach miedzynarodowych. Drążąc dalej, mile widziana znajomosc angielskiego i moze jakiegos dodatkowego jezyka – auć! xD

    0
  12. Małe sprostowanie – promocja w urzędzie obejmowała zawsze jeden etat, podziału stanowiska pani Siudem (która miala problemy z ogarnięciem tej pracy) i utworzenia 2 etatów dokonał p. Żołądż i wówczas została przyjęta p.Lewicka. Tym sposobem Żołądź zagrał na nosie Siudemowej ( jest on wybitnym specjalistą od cichych złośliwości i siania konfliktów między ludźmi), niestety nie wyszło to na dobre Lewickiej, bo współpraca tych pań w ogóle się nie ułożyła i zakończyła się jej odejściem z magistratu.

    0
  13. Ciekawe jak długo wytrwa pan Antończyk w tym urzędniczym bagienku pod egidą Wiesława Ordona? bo mam obawy ,że się szybko rozczaruje.
    To już trzecia osoba z Tarnobrzegu na tym stanowisku, dwie poprzednie nie zabawiły na długo, a promocja Nowej Dęby nadal pozostawia wiele do życzenia. Coś panu Ordonowi nie udaje się przyciągnąć wybitnych ludzi do pracy w urzędzie czy podległych instystucjach, najczęściej są to przypadkowe osoby z tzw. " braku laku" jak sekretarz Szymański czy po nim pani Gil, bądź polecone przez środowiska kościelne z tzw. "namaszczenia" – dyrektor SOK Rzemień czy komendant straży Nalepa. Mówi się, że "podobne przyciąga podobne…"

    0
  14. [quote]bądź polecone przez środowiska kościelne z tzw. "namaszczenia" [/quote]

    A jak nazwać coś, co jest przeciwieństwem takiej operacji i czy to coś ma miejsce w naszym środowisku?

    0
  15. Obawiam się ,że nie ma innej drogi..nawet jakbyś chciał kible myć na basenie ,to musisz mieć zaplecze albo na Rzeszowskiej.

    0
  16. A może promocja tak kuleje bo kieruje tym referatem pani Sudoł ? (wpis #18). Co ona się zna na promocji ze swoim przestarzałym wykształceniem? Tu trzeba ludzi z pasją i polotem, znajomością języków i nowoczesnej informatyki, a nie zasiedzialych urzędników, którzy już się nie kształcą i nie rozwijają.

    0
  17. Do #28 ****e o Szopenie, nie od dzis wiadomo ze promocja kieruje de facto nie kto inny a burmistrz i jego zastepca. Wszelkie zazalenia nalezy kierowac bezposrednio do nich.

    A tak na marginesie…Czy to małe zakompleksione miasto, zżarte nienawiscia i obłudą (ale jednak ze 100% frekwencja w kosciele co niedziele!) stac na jakas promocje? Czym tu sie promowac? Zelazkiem ktore juz nie jest produkowane? Scietym dąbkiem na plantach? Świetej pamieci czolgiem? Waszymi Sprawkami? Festynami wioskowymi? Alkodruhami z OSP?

    0
  18. do #25 …to że Ordon nie może przyciągnąć wybitnych ludzi jest akurat proste, bo kto WYBITNY będzie nadstawiał d…. za marne 2 tys. brutto? Zobaczcie ile się zarabia w urzędzie a potem wieszajcie psy na urzędnikach

    0
  19. Oj chyba jesteś w błędzie z tymi "marnymi" płacami w urzędzie, z tego co jest wiadomo to kierownicy zarabiają w granicach 3 – 4 tys. , sekretarz dobrze ponad 4 tys., zastępca ok. 6 tys. ( a może więcej?) , podobnie skarbnik. Nie są to tak niskie płace jak na Nową Dębę zważywszy na inne firmy, a od ludzi na stanowiskach wypadaloby trochę wymagać. Twój argument mnie nie przekonuje. Poza tym to burmistrz steruje płacami, więc od niego zależy ile da ludziom (Żołądź jakoś wcale na tym źle nie wychodzi ).

    0
  20. Oj chyba nie jestem bo pisząc o marnych zarobkach miałam na myśli zwykłych pracowików czyli osoby od tzw. "czarnej roboty" gdzie zarobki są dużo poniżej tego co w sąsidnich gminach a nie kadre zarządzająco-przeszkadzającą! która czesto zajmuje stołki jednynie przez zasiedzenie a nie posiadane kwalifikacje.

    0
  21. Pani 32 zwykly pracownik wysokimi kwalifikacjami powinna zlozyc oferte ze chce zastapic zarzadzajaco-przeszkadzajaca kadre zajmujaca stolki przez zasiedzenie. Odwagi !!! do boju do walki o stolek. Taki talent sie marnuje bardzo szkoda.

    0
  22. A jakie to wysokie kwalifikacje ma wiekszość kierowników w magistracie oprócz wyższych studiów? które mają też zwykli pracownicy, nawet kasjerka ( bo taki był wymóg konkursowy). Skoro na zwykłe stanowiska wymaga się wyższego wykształcenia to na kierownicze wypadałoby podnieść poprzeczkę, choćby o studia podyplomowe, czy specjalizacje. Czy kasjerka ma gorsze wykształcenie od skarbnika gminy czy sekretarza?

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here