Komu umorzono podatki?

36


Wykaz osób prawnych które w bieżącej kadencji samorządu skorzystały z umorzenia podatku od nieruchomości.


/info


36 KOMENTARZE

  1. no ładny prezent dla OSP w 2008 roku, widac burmistrzunio splacal przedwyborcze obietnice….. istny populizm… Wiesiek jest nowodebskim Lepperem

    0
  2. [b]Umorzenie podatków ma sens tylko w przypadku jeśli jakaś firma zatrudniająca mieszkańców miasta dzięki temu umorzeniu przetrwa trudne chwile i wyjdzie z kryzysu. [/b]

    Co miało na celu umorzenie podatku wszystkim OSP? Dlaczego te jednostki są tak bardzo uprzywilejowane: buduje im się siedziby, remontuje się ich siedziby za kasę z budżetu, zyski jakie uzyskują z wynajmu tych siedzib (np. pod wesla, imprezy) przekazuje się na te podmioty, przekazuje się sporą kasę na sprzęt i inne potrzeby.
    A gdyby tak te 21 tys umorzonego dostała Stal na to by móc płacić zawodnikom za grę?

    Nie mam nic do ludzi z OSP- każdy robi to co lubi. Mam pretensje do tych którzy dysponują publicznymi pieniędzmi wspierając "wybranych".

    0
  3. Zgadzam się z przedmówcą! Zlikwidować Straż pożarna, Policję i Szpitale bo oni nie zarabiają! Za te pieniądze budować PGRy i Huty !

    0
  4. Nie odwracaj kota ogonem. Nie pisałem o likwidacji. 8 OSP + 2 Straże Państwowe na 18 tys. gminę. Dla każdej OSP : siedziby, utrzymywanie tych siedzib, remontowanie tych siedzib, umarzanie podatków.
    Ja też bym chciał żeby mi zbudowano miejsce do posiadówki przy piwku, płacono za jego remont, a kasę którą bym miał z wynajmu tego pomieszczenia oddawano w moje ręce i jeszcze umarzano mi podatek. Cóż? Może trzeba kolejną 9(!) OSP założyć. A później słychać, że na sport nie ma kasy, na kulture nie ma kasy ,na sale w dwojce nie ma kasy… I sie bierze kolejne kredyty. Ile tak można jechać?

    0
  5. [size=16][b]Gdyby nie istniało OSP, to w konsekwencji jest bardzo, a nawet bardziej prawdopodobne ze wiele osób których dotknęłoby nieszczęście pożaru, straciłoby swój dobytek, a może nawet zdrowie czy życie. Gdyby nie istniał klub piłkarski STAL, jest wielce prawdopodobne że młodzi ludzie , którzy w ten sposób widzą swoją zawodową przyszłość (kopanie piłki), zapewne znaleźliby swoje miejsce w klubach bardziej bogatych. I gdyby byli naprawdę dobrzy, to dostawaliby zadowalające ich honoraria. Reszta, którzy nie potrafiliby udowodnić że ich obecność na boisku w czasie meczu jest nieodzowna, musiałaby sie wziąć do jakiejś konstruktywnej roboty.
    Porównując strażaków, którzy narażają swoje życie i ratują innych ludzi, bez gratyfikacji adekwatnej do wielkości ich poświęcenia, a kilku leni mających sie za gwiazdy sportu, którym wybujała wyobraźnia nie pozwala ubrudzić sobie rąk, to ja wolę przekazać pieniądze z moich podatków jednak dla tych pierwszych. Ci przynajmniej nie udają ze coś robią za co sie wzięli.[/b][/size]

    0
  6. nie rob z OSP takich bohaterow bo ich wartosc bojowa to tyllko rece do noszenie i podawania. zaden strazak zawodowy nie zleci niebezpiecznego zadania łochotnikowi bo po prostu nie moze.

    a niech ktorys z OSP napisze ile pieniedzy dostawali za spoleczna prace na walach podczas powodzi??? nie byly to male pieniadze placone za godzine a jak wiadomo dluuuugo pracowali. wiec niech nie mowia ze sa ochotnikami, to zwykly sposob na dorobienie, bez zadnej gornolotnej ideologii

    0
  7. El librus. Niech istnieje OSP. Tylko dlaczego jedni dostają wszystko co się da, drudzy nie dostają nic. Chodzi o sprawiedliwość. Są też inne grupy społeczne w Nowej Dębie które robią kawał dobrej roboty.

    A Zakład Produkcji wody to też stały klient do umarzania jak widac.

    0
  8. OSP to stowarzyszenia, jak około 40 innych w gminie. Mają zarząd, który może starać się o środki od sponsorów. Nie zwalniajmy ich z odpowiedzialności za swoją firmę. Ponadto niech młodzi członkowie nie uczą się, że zawsze wszystko dostaną.
    A to, że pomagają innym to ich cel statutowy. Pozostałe organizacje tez działają na polu społecznym.

    0
  9. Ja mam budę ubezpieczoną i na co mi strażak osp . jeszcze się poparzy i będę musiał płacić odszkodowanie .A że wypić idzie w gronie ochotników to fakt .I tylko wypić .Tylko profesjonalizm i zawodowstwo teraz sie liczy .

    0
  10. Pan Marek Ostapko wyrasta na największego Łgarza Nowej Dęby …Strasznie pachnie mu władza,tylko nie wie jak się do niej dostać .Więc wszystkimi możliwymi sposobami nawet po trupach stara się niszczyć tych co zmieniają oblicze Nowej Dęby na lepsze i nie chce zauważyć tych zmian jakie nastąpiły w Nowej Dębie za obecnego Burmistrza i obecnej rady.Społeczeństwo Nowej Dęby jest na tyle inteligentne że nie da się ogłupić mniejszościowej anarchii.

    0
  11. Pytanie kto bardziej chce władzy MO czy WO?
    Że są zmiany to nic nowego. Co roku jest 30 mln do wydania.
    Ważna jest przede wszystkim strategia i z niej warto rozliczyć Burmistrza i radę!

    0
  12. oj odezwał się mistrz propagandy z magistratu :)
    oby ten przystanek pokazowy nie rozleciał się do wyborów jak twoja propaganda,bo już widać błędy i brak budowy ze specyfikacją.
    Podłoże betonowe popęka a lampki już zapadają.
    Ponad pół roku po oddaniu !!! Brawo Zdenek tylko już przestań proszę :)

    0
  13. Pogadamy wtedy gdy wam się zdarzy pożarek w waszych życiorysach. Będziecie mieli pretensje do wszystkich. I do strażaków bo nie przewidzieli ze sie będzie paliło i nie przyjechali na czas, do firm ubezpieczeniowych że nie wypłacili bo zakwestionowali czy tez sie dopatrzyli czegoś co umowa nie przewiduje, do sąsiadów ze nie dostrzegli…Do wszystkich , tylko nie do siebie. Pogadamy, gdy po pożarze zostaniecie tylko w jednych spodniach i koszuli, pogadamy gdy pójdziecie do okienka gdzie wam sie należy pomoc, a dostaniecie tylko parę złotych, zaś pleban który za każdym razem kiedy mógł wyciągał rękę do was (bynajmniej nie po to aby sie przywitać, ale w innej intencji) teraz albo nie znajdzie czasu na rozmowę, albo wprost wam powie ze on nie jest od pomocy ponieważ są od tego inne instytucje….
    Wtedy zrozumiecie po co jest dobrze zaopatrzona straż pożarna, pogotowie czy inna firma niosąca pomoc. I gdy wam sie takie coś przydarzy, wtedy będę chciał usłyszeć wasze mądrości którymi tu na tym forum sie popisujecie.
    No, chyba że pójdziecie na mecz piłkarski. To na pewno wam osłodzi…

    0
  14. #14 Nikt nie kwestionuje potrzeby istnienia straży pożarnej. Ma posiadać dobry sprzęt i być wyszkolona. A chodzi o to, żeby nie finansować towarzystw wzajemnej adoracji. Kapujesz?

    0
  15. #15 on nie kapuje :uparty osioł :nadal twierdzi ze ochotnik to tosamo co zawodowiec eh .
    # 11ale ty jesteś głuuuuuupi/a ****oliz/a boisz się że koryto z pomyjami stracisz chamie jeden

    0
  16. Coś się czepił Marka ? Zwykły wykaz firm co dostały umorzenie i wyjeżdzasz komuś od łgarzy? Pijany jesteś? Nawet przykładu nie jesteś w stanie podać. Co cie tak zabolało? Że ktoś jakiś komentarz dał nie po twojej myśli to będziesz jechał po autorze strony? Nowa Dęba na lepsze? Chyba samochody sobie na lepsze powymieniali … Z polonezów na ople. Dobrze, że ktoś patrzy władzy na ręce i wykonuje te robotę za radnych.

    0
  17. Dokładnie! Może trzeba przypomnieć "Wasze sprawki" i to jak wyglądało "dziennikarstwo" za czasów stronników obecnych radnych i Pana Ordona. Jakoś nie przypominam sobie aby w którymkolwiek numerze Waszych sprawek poproszono o przedstawienie swojego zdania przez Czekala czy radnych. Tutaj każdy ma prawo wypowiedzi. Każdy może przedstawić swoje stanowisko. Tematy się nie podobają? A co? Sprawa ujęcia wody to nie istotna rzecz? Zalew jest nic nie warty? Problem miejsc pracy w naszym mieście to fikcja? Jak chcecie poczytać sobie, że wszystko jest cacy to sobie weźcie Nasze sprawy. Albo na nowadeba.pl czytajcie jak "dęba sie rozwija a ludziom żyje się dostatniej".

    0
  18. Możliwe, ale gdy się będziesz palił to nie będziesz patrzył która straż przyjechała cie gasić. Poza tym dalej twierdzę że wolę przeznaczyć podatki zdarte z mojej wypłaty na strażaków, a nie na kopanych w nogę grajków. I o to jest ten spór, tylko ktoś sprytnie zmienił temat sporu, a reszta dała się na to nabrać.
    A podatki płacę. To było do jednego gostka który wczoraj wykazał sie na forum kulturą , wyzywając jedną z forumowiczek od szmat, tylko dlatego ze miała inne zdanie od niego.

    0
  19. Panie el
    A ja nie chcę żeby przeznaczano moje pieniądze ani na strażaków, ani na piłkarzy. Jedni i drudzy to sektor pozarządowy i niech walczy o swój byt. Inni to potrafią.
    A jak będę miała gest lub mnie ktoś poprosi to rzucę kasą ;)

    0
  20. #21 | el Librus jesteś nieuczciwy – zobacz kto rozpętał tam wojnę .Jeżeli jest ktoś ignorantem to należy go potraktować jego metodami inaczej nie dociera .

    0
  21. Kojot, ty już swoje wczoraj pokazałeś. Nawet nie chce mi się używać inwektyw, ponieważ nie ma w języku cywilizowanych ludzi dość obraźliwego słowa aby go użyć wobec ciebie. I to jest ostatni raz , gdy reaguję na twoje uwagi. Możesz sobie pisać co chcesz, ale wiedz ze odpowiedzią zawsze będzie tylko moje obrzydzenie wobec ciebie

    0
  22. :@
    Proszę bardzo DEZAL umorzono 30.450 zł a prezes jeździ co roku na wczasy pod palmami, płaci pracownikom 100zł co piątek i traktuje jak śmieci ,, Jak się nie podoba to droga wolna… ” tylko tu niema w czym wybierać. Jeżeli jest takie podejście do sprawy to może umorzyć wszystkim podatki, dlaczego przykładowy Kowalski ma płacić podatek za kiosk i nikt się go nie pyta czy ma dochody czy nie, albo płacą wszyscy albo nikt.

    0
  23. Obserwator – ale to sprawa właściciela spółki, że tyle płaci prezesowi.
    Jeśli ktoś uważa, że dana osoba działa na szkodę spółki – powinien porozmawiać z prokuraturą. Jeśli pracodawca nie płaci pracownikom – można wejść na drogę prawną. Jeśli w Nowej Dębie nie ma alternatywy dla dezalu – można pracy szukać w innej gminie, powiecie, województwie, państwie.

    A wczasy pod palmami to żadna ekstrawagancja.

    0
  24. # 25 zamotałeś się jak tampon w ci…..ce .Raz piszesz tak a raz inaczej .Brak logiki w twoich wypocinach .Strażak i piłkarz jeden cacy drugi beeeeeee A co oni mają ze sobą wspólnego ? chyba sikawkę :(

    0
  25. do #26 Obserwatora
    Z tym Dezalem to jest większa granda. Facet od przynajmniej 5 lat nie płaci ZUS za pracowników, ZUS 2 lata temu napisał coś jednemu z nich, bo się składki nie zgadzały, że niby się tym niezwłocznie zajmie i nic, WIELKIE NIC:@

    0
  26. W zusie to zlega ale lekko ponad 500 000 zł bez odsetek, ale takim trzeba umarzać podatki bo z szaraków łatwiej ściągnąć. Ciekawe czy pod Warszawą tak łatwo się dogadać z urzędami i urzędnikami w nich pracującymi?

    0
  27. OSP – no potrzebna jest! We wsiach / zanim ''profeska'' dojedzie /chałupa czy inne dobro pójdzie z dymem całkiem..
    ha! lecz czy utrzymanie tej służby jest ''droższe'' od ''uratowanych'' trzech stajni?? .. PSL – pozdrawiam i KRUS przy okazji.

    0
  28. Z umarzaniem powinna być albo
    1) Jasna procedura z jasno określonymi warunkami. Kto je spełni otrzymuje umorzenie obligatoryjnie bez uznaniowości żadnego urzędnika, rady, komisji itd.
    2) nie umarzamy nikomu

    0
  29. W 2007 roku o ile mi wiadomo był Dezal w upadłości i sprawy firmy były prowadzone przez syndyka masy upadłościowej. W chwili obecnej juz tej firmy nie ma ,zostało kolejne dziadostwo Dezal Plus.

    0
  30. Don Quijote . Nie dasz rady gościowi. Nie zauważyłeś ze on tobą pogardza? Po prostu cie olał. Widać że jest bardziej kształcony, a ty tylko kłapiesz i kłapiesz, aby tylko coś napisać i mieć ostatnie zdanie.
    A tak na marginesie, o co mu chodziło gdy pisał ze narozrabiałeś? Bo nie do końca wiem.

    0

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here